۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۲۹۲۵۸
مدیر حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است

فرهنگ انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای گسترش فرهنگ انقلاب حد و مرزی وجود ندارد، افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی تا قاره های دیگر نفوذ و رسوخ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری(ره) تنکابن با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، گفت: امروز انقلاب اسلامی تنها منحصر به ایران نیست بلکه به یک انقلاب جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان این که برای گسترش فرهنگ انقلاب حد و مرزی وجود ندارد، افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و تا قاره های دیگر نفوذ و رسوخ کرده است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که نفوذ انقلاب اسلامی به پرچم داری روحانیت فراتر از کشور رفته است، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در میان سایر ملت های جهان نهادینه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح به دلایل دشمنی معاندان با روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمنان به لباس روحانیت جسارت و اهانت می کند این نشان دهنده صحیح بودن مسیری که روحانیت طی کرده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که علی رغم همه دشمنی ها و توطئه ها علیه روحانیت، اما هنوز نقشه راه در دستان روحانیت است، ادامه داد: امروز همچنان روحانیت است که نقشی تعیین کننده در بسیاری از مناسبات داخلی و خارجی دارد.

وی با بیان این که دشمنان دین و انقلاب میلیاردها دلار در کشورهای منطقه هزینه کردند تا انقلاب و روحانیت را زمین بزنند، افزود: اما با هوشیاری ملت ایران و رهبری های داعیانه مقام معظم رهبری همه این توطئه ها و فتنه ها شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با اشاره به این که اقتدار، هویت و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون امام راحل، مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران دانست و تصریح کرد: امام راحل ایجاد قدرت و هویت را ایجاد کردند و مقام معظم رهبری با تداوم به آن عزت بخشیدند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که مقام معظم رهبری برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی سه اصل را پیشنهاد فرمودند، خاطرنشان کرد: باید درعلم پیشرفت شتابان علمی، در میدان اقتصاد، اقتصاد مقاومتی و در میدان فرهنگ نیز فرهنگ انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.

وی با بیان این که رسالت امروز طلاب و روحانیت تنها محدود به داخل کشور نیست، تصریح کرد: طلاب جوان باید از همه ظرفیت هایی که وجود دارد در جهت تقویت انقلاب و ارزش های اسلامی بهره گیرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که طلاب حوزه علمیه باید گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند، خاطرنشان کرد: طلاب باید در کنار علم آموزی و فراگیری علوم روز نظیر زبان از ظرفیت فضای مجازی نیز در جهت ارائه مطالب مناسب به مخاطبان جوان بهره گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با بیان این که روحانیت هیچ گاه اهل سازش کاری نبوده است، تصریح کرد: اگر چنین مسیری را دنبال می کردیم دشمنان این گونه به روحانیت و این لباس مقدس هجمه وارد نمی کردند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات