۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۳۱۵

افتتاح خانه کشتی و پاتوق اندیشه در مجتمع فرهنگی نور قم

افتتاح خانه کشتی و پاتوق اندیشه در مجتمع فرهنگی نور قم
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و پاتوق اندیشه مجتمع فرهنگی نور قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، در این مراسم که روز پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی و ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان و تعدادی از فعالان فرهنگی و ورزشی برگزار شد، خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و پاتوق اندیشه مجتمع فرهنگی نور قم به بهره‌برداری رسید.

خانه کشتی شهید ابراهیم هادی ویژه نونهالان و نوجوانان است که دو تخت بزرگ دارد و در هر سانس پذیرای حدود 40 نفر از ورزشکاران خواهد بود. برای آماده‌سازی این مکان ورزشی حدود یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

کافه کتاب پاتوق اندیشه نیز مکان مناسبی برای بانوان و دختران است که می‌توانند دورهمی‌ها و جشن‌های تکلیف و تولد را در آن مجموعه برگزار کنند.

بازدید از مجتمع فرهنگی نور و زیارت قبر مطهر اولین شهید منطقه نیروگاه قم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. حجت‌الاسلام شعبان‌زاده در حاشیه این مراسم به تشریح جزئیات طرح توسعه فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان پرداخت و مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تمجید از رویکرد جدید مجتمع فرهنگی نور، برای همکاری با این مجتمع اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظرات