۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۳۰۰۳۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد؛

رونمایی از مستند ۶۸ شهید مدرسه شهید فیاض بروجرد

رونمایی از مستند ۶۸ شهید مدرسه شهید فیاض بروجرد
حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه مستند ۶۸ شهید مدرسه شهید فیاض‌بخش تهیه شده است، گفت: این مستند در روز شهید رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، شب گذشته  در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به چهارم شعبان، میلاد ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز، پنجم شعبان، ولادت امام سجاد(ع) روز آزادگان و ۲۲ اسفند با عنوان روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: در این ایام برنامه های متنوعی در راستای گرامیداشت این مناسبت ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: به مناسبت روز جانباز، هر دستگاه از سه خانواده ایثارگر در قالب طرح سپاس تجلیل خواهد کرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه یک درصد اعتبارات فرهنگی در اختیار دستگاه‌ها سهم مصوبات شورای ترویج ایثار و شهادت است، عنوان کرد: در این راستا عملکردهای دستگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نظارت و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مستند ۶۸ شهید مدرسه شهید فیاض‌بخش تهیه شده است که در روز شهید رونمایی می شود، گفت: اِلمان شهدای این مدرسه تا قبل از برگزاری کنگره شهدای لرستان نصب خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه ۲۸ گروه کار مستندسازی تاریخ شفاهی والدین شهدای لرستان را انجام می‌دهند، بیان داشت: در مستندسازی تاریخ شفاهی، اولویت با والدین شهدا، سپس جانبازان هفتاد درصد به بالا است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات