۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۳۰۱۴۳
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

مساجد ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است

مساجد ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است
چگنی نژاد با بیان اینکه مساجد ظرفیتی عظیم برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است، گفت: با همکاری ارکان مساجد باید کارکرد مساجد احیا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز در جلسه شورای مساجد استان لرستان بر ضرورت احیای کارکرد مساجد تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مساجد نقش مهمی در مقابله با توطئه های دشمنان، ترویج ارزش ها و مقابله با آسیب های اجتماعی دارد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه احیای نقش مساجد در جامعه نیازمند همراهی بیشتر ارکان مساجد است، افزود: هماهنگی و همکاری بین ارکان و فعالان مساجد بستر رفع مشکلات مساجد است.

وی به نقش مساجد در زمینه های مختلف اشاره کرد و عنوان داشت: مسجد علاوه بر نقش مهم مذهبی و عبادی، دارای نقش‌های، سیاسی، اجتماعی، قضایی، فرهنگی و اقتصادی است.

چگنی نژاد به نقش کانون مساجد در احیای نقش مساجد در جامعه اشاره کرد و گفت: در کانون مساجد با جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان به مساجد، با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی اقدامات لازم جهت مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان انجام می شود.

وی شناسایی و پرورش استعدادهای نسل جوان و نوجوان در کانون مساجد از دیگر اقدامات عنوان کرد و یادآور شد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امامان جماعت مساجد و با تاکید بر محله محوری انجام می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات