۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۳۰۲۰۶
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

ساخت «بدل کعبه» در عربستان، طرحی صهیونیستی برای تخریب اسلام

ساخت «بدل کعبه» در عربستان، طرحی صهیونیستی برای تخریب اسلام
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: ساخت «بدل کعبه» از سوی بن سلمان، طرحی صهیونیستی برای تخریب دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: نباید تمام مشکلات جهان اسلام را نتیجه دشمنی دشمنان دانست.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: متاسفانه بی کفایتی، عدم بینش و بصیرت برخی از سران کشورهای اسلامی باعث شده است که امروز دشمنان این دین به راحتی برنامه های خود را علیه مسلمین پیاده  کنند.

وی در ادامه با انتقاد از طرح ساخت بدل کعبه در شهرهای عربستان توسط محمدبن سلمان؛ ولیعهد این کشور، اظهار کرد: کعبه که در نزد مسلمین از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، با این کار ولیعهد جوان و بی تجربه سعودی ها به انزوا کشانده خواهد شد و از سوی دیگر بی شک در کنار این طرح دین ستیزانه، باید شاهد بازگشایی و برپایی مراکز فساد و فحشا در کشور عربستان باشیم.

حجت الاسلام رضوانی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم که جهان اسلام این طرح خطرناک ولیعهد سعودی را با قدرت محکوم کند و اجازه ندهد که حرمت و کرامت خانه خدا با این کار نابخردانه محمدبن سلمان زیر سئوال برود.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود گفت: از شما فعالان رسانه ای درخواست داریم که در کنار سایر اقشار تاثیرگذار جامعه این طرح سعودی که بی شک طرحی دیکته شده از سوی صهیونیست هاست را برای عامه مردم و افکار عمومی افشا نمایند./1400/

ارسال نظرات