۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۳۰۲۸۶
مدیر شبکه قرآن عنوان کرد؛

برنامه‌ریزی شورای معارف سیما برای انعکاس برنامه‌های رمضان در حرم حضرت معصومه

برنامه‌ریزی شورای معارف سیما برای انعکاس برنامه‌های رمضان در حرم حضرت معصومه
کشکولی در راستای هماهنگی برای پخش برنامه‌های معارفی از حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان با معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما با حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت پیش از ظهر امروز در این حرم مطهر دیدار کرد.

این دیدار در راستای هماهنگی برای پخش برنامه های معارفی از حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

همچنین چهارشنبه هفته گذشته نیز مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف و دبیر شورای معارف صدای جمهوری اسلامی ایران به منظور هماهنگی برای پخش برنامه از حرم مطهر بانوی کرامت با معاون فرهنگی آستان مقدس دیدار کرد.

گفتنی است حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هر ساله در ماه مبارک رمضان میزبان شبکه های ملی و بین المللی برای پخش برنامه های معارفی و قرآنی است و پربیننده ترین ترتیل خوانی قرآن کریم از حرم مطهر بانوی کرامت در شبکه سه سیما منعکس می شود.

همچنین در این نشست با توجه به اجرای پویش نذر حجاب به ابتکار آستان مقدس بانوی کرامت به منظور مشارکت عموم مردم در تهیه چادر زائران، تأمین لباس مناسب برای بانوان و کاهش قیمت محصولات عفاف و حجاب، هماهنگی لازم برای ترویج این پویش در رسانه ملی صورت گرفت تا شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۲۵۵۰۰۵۰۰۰ به نام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای مشارکت حداکثری مردم در این طرح در رسانه ملی اعلام شود.

ارسال نظرات