۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۳۰۳۴۶
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

تاکید بر جهاد در توصیه‌های هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب

تاکید بر جهاد در توصیه‌های هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: در توصیه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب بویژه در سبک زندگی دینی بر جهاد تأکید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شورای شهر بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان دستورالعمل امام زمان(عج) خود در دستور کار خود قراردهد.

وی با تأکید بر توجه و دقت به توصیه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در هریک از توصیه‌های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت، عزت و سبک زندگی اسلامی که می‌توانید فعالیت کنید کوتاهی نکنید.

به گفته وی در تمامی توصیه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه در سبک زندگی دینی که دستور جهاد همه جانبه داده بر جهاد تأکید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی درادامه مهمترین عامل پیروزی انقلاب را وحدت و ایمان به خدا دانست و اظهار داشت: مهمترین عامل بقای انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی است.

وی با اشاره به این فرمایش امام زمان (عج) که اگر مومنین با هم اجتماع قلب پیدا می‌کردند دیدار و ظهور ما زودتر اتفاق می‌افتاد، گفت: اتحاد و همدلی و همگرایی رمز پیروزی ملت ایران بر استکبارجهانی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ماه شعبان تاکید کرد و گفت: در این ماه پر فیض و برکت از زیارت شعبانیه غفلت نکنید و در راس دعای این ماه قرار داشته باشد.

وی همچنین به لزوم استفاده و بهره برداری از اوقات فراغت اشاره کرد و اظهار داشت: انسان‌های مومن حتی برای ۲۴ ساعت از یک شبانه روز عمر خود برنامه ریزی دارند تا تبدیل به احسن شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه انسان مومن هیچگاه بازنشستگی ندارد و نباید از واژه بازنشستگی استفاده کرد، گفت: مومن هیچگاه اوقات فراغت ندارد و تا پایان عمر باید فعال باشد و از ساعات مفید عمر خود بیشترین استفاده و بهره برداری را داشته باشد تا یوم الحسرت نداشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات