۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۳۰۳۷۱
سردار رادان:

در حوزه امنیت با کسی تعارف نداریم

در حوزه امنیت با کسی تعارف نداریم
فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: در بحث امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: من دو مقطع در این استان خدمت کردم و به‌شدت به سیستان و بلوچستان و مردمان این خطه علاقه‌مندم و خاطرات خوبی از دوران خدمت در این دیار سراسر مهر دارم.

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: ویژگی‌های خاص سیستان و بلوچستان از نظر جغرافیایی از جمله نعمت دریا، معادن و کشاورزی و... مهم است اما ویژگی متمایزکننده این استان مردمان این خطه از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه آن از همه اقوام، طوایف و عشایر است که با وحدت دست در دست هم برای پیشرفت استان کمر همت بسته‌اند.

وی افزود: طبیعی است که این ویژگی باید مورد کینه و بغض دشمن قرار بگیرد و اگر غیر از این بود باید شک می‌کردیم. مردم این خطه همواره دشمن را ناامید کرده‌اند، بنابراین دشمن از این مردم، از این منطقه و از این انقلاب کینه به دل دارد. مؤمن بودن، پرکار بودن، کم‌توقع بودن و پرمهر بودن این مردم موجب شده است دشمن نسبت به این مردم کینه دوچندان داشته باشد.

سردار رادان تصریح کرد: واقعیت این سرزمین و این مردم با آنچه در فضای مجازی است تفاوت جدی دارد و یک نمود این واقعیت در حضور بی‌نظیر مردم شیعه و سنی، سیستانی و فارس و بلوچ در راهپیمایی 22 بهمن بود.

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: امام(ره) اشاره داشتند وقتی دشمن برای شما هورا کشیدند متوجه باشید به بیراهه می‌روید و خواص ما باید به این موضوع دقت داشته باشند تا تحلیل خود را بر مبنای واقعیت بگذارند نه القائات برگرفته از مجازی.

وی تصریح کرد: مردم این خطه نشان دادند همواره در مسیر اسلام و انقلاب و پای کار رهبر معظم انقلاب بوده و خواهند بود. هر کس در هر پستی در این خطه خدمت می‌کند باید بداند خداوند نگاه ویژه‌ای به او داشته است و باید از این فرصت ویژه حداکثر بهره را ببرد.

سردار رادان با بیان اینکه باب شهادت در سیستان و بلوچستان همچنان باز است، افزود: این استان امروز از نظر همه شاخص‌های امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد، البته حتماً حوادثی هم در استان رخ می‌دهد که چنین مسائلی در همه جا وجود دارد. ما قدردان تلاش‌های همه برادران سپاه، ارتش، اطلاعات، مرزبانان و بچه‌های بسیجی هستیم که امنیت پایدار امروز استان سیستان و بلوچستان را رقم زده است.

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: در بحث امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند چرا که چنین مسائلی جلوی قطار در حال حرکت توسعه استان را می‌گیرد و مردم این موضوع را نمی‌پذیرند. توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان در سایه امنیت رقم می‌خورد و ما در این زمینه با تمام قوا خواهیم ایستاد. توسعه سواحل مکران، معادن و محورهای مواصلاتی می‌تواند این استان را متحول کند که این امر در سایه امنیت رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: سردار قنبری به‌صورت موقت در این استان حضور داشتند و با توجه به اولویت ما در مقابله جدی با سرقت مجدداً به محل خدمت قبلی خود در پلیس آگاهی بازگشتند که ما در این قسمت برنامه ویژه داریم. سردار جلیلیان با دقت ویژه انتخاب شده‌اند که به‌واسطه خدمت قبلی در سیستان و بلوچستان با این خطه آشنایی دارند و فرمانده دو شهرستان حساس این استان به‌ویژه ایرانشهر با شرایط خاص بوده‌اند که با توجه به سوابق ارزشمند و طی کردن همه مدارج و رشد به‌صورت پله به پله و تجاربی که دارند، به‌یاری خداوند سیستان و بلوچستان را به ساحل امن آرامش خواهند رساند.

سردار رادان ادامه داد: توصیه اصلی ما به فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان محبت ویژه با مردم و قاطعیت هرچه تمام با مخلان امنیت است. همدلی ویژه‌ای در سیستان و بلوچستان برقرار است که یک نعمت ویژه در مسیر خدمت فرمانده جدید و همه مدیران استان محسوب می‌شود که باید قدردان این شرایط باشیم.

ارسال نظرات