۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۳۰۳۷۹
نماینده ولی فقیه در کاشان تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فضائل اخلاقی با ابزار هنر

ضرورت ترویج فضائل اخلاقی با ابزار هنر
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با استفاده از ابزار هنر فضائل اخلاقی را در قالب تئاتر و کلیپ برای نسل نوجوان و جوان تبیین و ترویج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با هنرمندان شهرستان کاشان، گفت: همه تلاش دشمن امروز صرف تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی شده است.

وی با تأکید برمعرفی سبک زندگی اسلامی به دنیا از زبان هنر توسط هنرمندان، افزود: هنرمندان با استفاده از ابزار هنر مقابل توطئه دشمن ایستاده و سبک زندگی اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به هشدار خطر تهاجم فرهنگی دشمن برای مقابله با سبک زندگی ایرانی و اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با استفاده از ابزار هنر فضائل اخلاقی همچون حیا، تکریم والدین، تکریم علما، اهمیت حجاب و مسائل اخلاقی دیگر را در قالب تئاتر و کلیپ برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنید.

وی به لزوم استفاده از ابزار هنر برای آموزش دوستی با اهل بیت (ع) به کودکان اشاره کرد و ابراز داشت: کودکان از همان سنین خردسالی باید با ارزش‌های دینی و اسلامی و با قرآن و جایگاه ویژه آن نزد مسلمانان آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تقویت بنیه دینی را بزرگترین انتظار خداوند از انسان دانست و با اشاره به اینکه دین دارای دو رکن قرآن و عترت است، گفت: هنرمندان مضامین قرآن و عترت را با هنری که خدا به آن‌ها داده و اثر گذار است باید تقویت و احیا کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات