۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۳۰۴۶۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

بازاریان سربازان جبهه اقتصادی در مقابل دشمن هستند

بازاریان سربازان جبهه اقتصادی در مقابل دشمن هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: بازاریان سربازان جبهه اقتصادی در مقابل دشمنان هستند، لذا رعایت حقوق دیگران، انصاف و عدالت باید سرلوحه کار آنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی کرمانشاه اظهار داشت: بازار بخش مهمی از زندگی امروز همه ما را تشکیل می دهد، لذا هر گونه نوسانی در این حوزه به‌صورت مستقیم بر زندگی ما تاثیرات خود را خواهد داشت.

این استاد حوزه عنوان داشت: بنابراین نوسان در بازار نه تنها زمینه از بین رفتن امنیت مالی و اقتصادی خانواده ها خواهد شد، بلکه امروز دشمنان حساب ویژه ای برای ایجاد تلاطم در بازار و به دنبال آنها اجرا کردن نافرمانی مدنی باز کرده اند.

حجت الاسلام رضوانی زاده تصریح کرد: بارزترین نمونه از دخالت دشمن در بازار داخلی، مسئله ارز بود، دشمن با شانتاژهای رسانه ای زمینه التهاب در بازار ارز و طلا را ایجاد کرد و در هفته های اخیر شاهد رشد بی سابقه قیمت این دو هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازاریان نقش مهمی در ایجاد آرامش فکری در جامعه دارند، عنوان داشت: امروز به جرات می توان گفت که بازاریان سربازان جبهه اقتصادی این کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان هستند، لذا رعایت حقوق دیگران، انصاف و عدالت باید سرلوحه کار شما بازاریان باشد تا دشمن نتواند از این بخش به کشور آسیب برساند.

این استاد حوزه تصریح کرد: متلاطم کردن بازار از یک سو و نیز جنگ رسانه ای وسیع و بی سابقه علیه تمامی بخش های کشور به ویژه حوزه نظامی جنگی ترکیبی است که دشمن برای آغاز اغتشاش دیگری در کشور برنامه ریزی کرده است، لذا باید هوشیار باشیم و در دام فضای مجازی و شبکه های ماهواره نیافتیم./1400/

ارسال نظرات