۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۳۰۴۹۷
در آستانه نیمه شعبان؛

«بهترین مسافر من» به کتابفروشی‌ها رسید

«بهترین مسافر من» به کتابفروشی‌ها رسید
رمان «بهترین مسافر من» با نثری روان و ساده و زبانی دلنشین و با موضوع نرجس خاتون(س) مادر امام زمان(عج) برای گروه سنی دبستان در آستانه نیمه شعبان منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در آستانه نیمه شعبان رمان «بهترین مسافر من» با نثری روان و ساده و زبانی دلنشین و با موضوع نرجس خاتون(س)، مادر امام زمان(عج) برای گروه سنی دبستان به قلم «توران ساکی مفرد» و تصویرگری «سحر صدارت» منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکی از زمان‌های مناسب در شکل‌گیری سبک زندگی صحیح و ترویج آن، کودکی و دوران نوجوانی است اما متأسفانه شاهد آن هستیم که امروز به دلیل عدم توجه به این مهم؛ در انتقال مفاهیم دینی یا سبک زندگی اهل‌بیت(ع) به کودکان و نوجوانان مشکل داریم.

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان این مفاهیم را انتقال داد و کودکان را با زندگی اهل‌بیت آشنا کرد، کتاب داستان و رمان است. در همین راستا انتشارات کتاب جمکران، کتاب «بهترین مسافر من» را روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب درباره «نرجس خاتون» مادر امام عصر(عج) است و ماجراهایی که در کشورش روم پیش می‌آید و مسافرت ایشان به عراق و ازدواجشان با امام حسن عسگری(ع) را به صورت داستانی روایت می‌کند.

این رمان از زاویه دید کشتی روایت می‌شود که این مسافر ویژه را با خودش به عراق برده است. کشتی قدیمی و کوچکی به اسم چوبین که دلش می‌خواهد به ناخدایش کمک کند و یک مسافر ویژه داشته باشد.

توران ساکی‌مفرد این رمان را با قلمی روان و جذاب به نگارش درآورده و مخاطب کودک را با ماجرای مهم زندگی نرجس خاتون مادر امام زمان(ع) آشنا می‌کند.

برشی از کتاب

«مهتاب خانم اطراف را نگاه کرد و کمی جلوتر آمد و روبه‌روی چوبین ایستاد و گفت: «این کنیز که دیگران او را نرجس صدا می‌زنند، دختر یشوعا، پسر قیصر روم است. او یک شاهزاده است. مادرش از نسل شمعون، و شمعون، وصی و جانشین حضرت عیسی مسیح(ع) بوده است.»

با شنیدن اسم شاهزاده، ماهی کوچولو و دوستانش از بازی کردن و شیرجه زدن در آب دست کشیدند. کنار چوبین ایستادند و به مهتاب خانم چشم دوختند...»

کتاب «بهترین مسافر من» به قلم «توران ساکی‌مفرد» و با تصویرگری «سحر صدارت» در ۴۴ صفحه تمام رنگی و بهای ۵۵ هزارتومان توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است.

ارسال نظرات