۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۳۰۶۶۷
شکراللهی بیان کرد؛

خدمات دولت سیزدهم در پنج گنج کرمان

خدمات دولت سیزدهم در پنج گنج کرمان
نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس با اشاره به زحمات دولت سیزدهم، گفت: رئیس جمهور در یک و نیم سال اخیر، دو مرتبه در جنوب استان کرمان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آقای شکراللهی در جلسه طلاب و فضلای کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و جازموریان مقیم قم که در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری بیان کردند دشمن در حال پخش یأس و ناامیدی در بین مردم است و علما باید به جهاد تبیین بپردازند و وظیفه دارند.

وی ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی دارد و با جهاد تبیین باید این دستاوردها را به مردم بیان کرد تا نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس خاطرنشان ساخت: هدف دشمن، براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی، اصل اسلام و اصل دین تشیع است و روحانیت، نگهبان اسلام است و باید برای تقویت آن تلاش نماید.

خدمات دولت سیزدهم در پنج گنج کرمان

سخنران این جلسه بیان داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر با تمام قوا وارد شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط نماید و مبالغ بسیاری را در این مسیر هزینه کردند تا به اهداف خود دست پیدا نماید؛ اما با حضور هوشمندانه مردم، به اهداف خود نرسیدند.

در دولت قبل، سه سال پیگیر بودیم که معاون اول رئیس جمهور را ببینیم و ملاقات کنیم؛ اما به ما وقت ندادند

شکراللهی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به مسائل اقتصادی و معیشتی اعتراض دارند؛ اما با اصل نظام و انقلاب هیچ مشکلی نداشته و در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که با اغتشاشگران همراهی نکردند.

وی با اشاره به زحمات دولت سیزدهم، ابراز داشت: رئیس جمهور محترم در یک و نیم سال اخیر، دو مرتبه در جنوب استان کرمان حضور پیدا کردند و حتی طوفان شن هم مانع حضور ایشان نشد؛ اما در دولت قبل، سه سال پیگیر بودیم که معاون اول رئیس جمهور را ببینیم و ملاقات کنیم؛ اما به ما وقت ندادند.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس خاطرنشان ساخت: در سفر رئیس جمهور به کرمان، 500 میلیارد تومان برای بیمارستان کهنوج تخصیص داده شده که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

سخنران این جلسه بیان داشت: همچنین دولت سیزدهم، 90 میلیارد تومان برای اتوبان منوجان اختصاص داده که از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شکراللهی با اشاره به اینکه به زودی شهرستان شدن جازموریان اعلام خواهد شد، اظهار داشت: ما تا سال آینده جاده روستایی بدون آسفالت نخواهیم داشت و از منابع گوناگون برای این مسئله کمک گرفته ایم تا به اتمام برسانیم.

وی ابراز داشت: امروز کشور در تحریم است و دشمن تحریم ها را شدیدتر نموده و جنگ ارزی به راه انداخته است؛ اما باید با همکاری و همراهی و همدلی، از این مشکلات بگذریم و ایران اسلامی را بسازیم.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس افزود: البته در کنار تحریم، ضعف مدیریتی هم در کشور داریم و این مسئله را برای رئیس جمهور محترم هم بیان کرده ایم و تغییرات خوبی در امور مدیریتی آغاز شده است.

خدمات دولت سیزدهم در پنج گنج کرمان

سخنران این جلسه بیان داشت: دولت برای معیشت مردم برنامه های خوبی دارد و مسئولان دولتی، نکات امیدبخشی را در مجلس شورای اسلامی بیان کرده اند و امید به بهبود وضعیت موجود داریم.

شکراللهی اظهار داشت: اگر به دنبال آبادانی جنوب کرمان هستیم، باید دست به دست هم داده و با تعامل و همدلی، کارها را به پیش ببریم.

وی ابراز داشت: برای آبادانی بیشتر جنوب کرمان، جلسه ای با رئیس جمهور محترم داشته ایم و برای رهبر معظم انقلاب نیز نامه ای تنظیم نموده و خدمت ایشان ارسال کردیم که معظم له برای مسئولان دولتی دستوراتی را ارسال نمودند.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس خاطرنشان ساخت: روز گذشته جلسه ای با رئیس محترم مجلس شورای اسلامی داشتیم تا بحث گازرسانی جنوب استان کرمان را انجام دهیم که بحمدالله مصوبات خوبی داشت.

شکراللهی در پایان این جلسه به برخی از سؤالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

حجت الاسلام فروتنی، نماینده طلاب و فضلای کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و جازموریان نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: مسائل اقتصادی از مشکلات امروز کشور ماست و مردم با روی کارآمدن دولت سیزدهم به آن امید بسته بودند و مسئولان باید برای این مسئله، فکری بیندیشند.

وی اظهار داشت: استفاده از متخصصان و نیروهای بومی شهرهای کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و جازموریان برای دستگاه های گوناگون از مباحث ضروری است که باید به آن توجه شود.

نماینده طلاب کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و جازموریان ابراز داشت: شهرک مهدیه قم دارای زمین هایی است که می توان در آن برای طلاب و فضلای این منطقه، ساخت و ساز داشت و نیازمند همراهی و همکاری نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام بیانی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از صندوق قرض الحسنه شهید رضوانی پرداخت.

ارسال نظرات