۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۷۳۰۹۴۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

قدرت های جهانی از اقتدار نظام اسلامی در هراس هستند

قدرت های جهانی از اقتدار نظام اسلامی در هراس هستند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اقتدار و قدرت نظام اسلامی باعث شده است که ابرقدرت های جهانی از ما حساب ببرند و این یک نعمت الهی بزرگ برای همه ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه اظهار داشت: امروز ثابت شده است که بزرگی اسلام به حدی است که دنیای کنونی یاری ایستادن در مقابل این دین را نداد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه بهترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به خداوند متعال، ائمه علیهم السلام هستند، گفت: امام رضا علیه السلام درباره اهمیت و نقش ائمه اطهار در زندگی همه ما می فرمایند: «امامت و ولایت اساس و اصول دین است، یعنی روشن ترین چهره دین است».

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اقتدار و قدرت نظام اسلامی باعث شده است که ابرقدرت های جهانی از ما حساب ببرند و این یک نعمت الهی بزرگ برای همه ماست.

آیت الله علما اظهار کرد: امت اگر بتوانند براساس آنچه که امام دستور داده اند زندگی کنند سعادت و عاقبت بخیری نصیب آنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید زندگی ائمه اطهار و سیره عملی آنان چراغ راه همه ما برای داشتن زندگی معنوی و با خیر و برکت شود./1400/

ارسال نظرات