۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۷۳۰۹۴۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

در مسیر ظهور قرارداریم/ وظایف منتظران ظهور

در مسیر ظهور قرارداریم/ وظایف منتظران ظهور
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ما امروز در مسیر ظهور قرارداریم و صهیونیست ها اعتراف کرده اند با وضعیت کنونی پنج سال آینده را نخواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز همزمان با میلاد امام زمان عج الله در مسجد اباذر با تبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج)، گفت: براساس روایات حکومت زمینه ساز، ظهور حضرت قبل از انقلاب جهانی امام زمان(عج) تشکیل می‌شود و وظیفه همگانی است که به آن کمک کنند.

وی به وظایف منتظران حضرت اشاره کرد و افزود: نخستین وظیفه ما نسبت به امام زمان(عج) ایمان به حجت غایب است و این ایمان به اصل وجود او و نیز ایمان به این که امام زمان(عج) در این عالم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) را یکی دیگر از وظایف منتظران ظهور دانست و اظهار داشت: در قنوت نماز به برای ظهور امام زمان(عج) دعا کنید.

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر از خدا حاجتی دارید به واسطه امام زمان حاجت خود را بخواهید و اگر نزد خدا می‌روید با واسطه بروید و ۱۴ معصوم واسطه را واسطه کنید، امروز نیز به هریک از ائمه متوسل شوید از طریق امام زمان واسطه فیض است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب جهانی امام زمان (عج) حکومت زمینه ساز تشکیل می‌شود، افزود: امام باقر (ع) می‌فرماید، وظیفه کسی که حکومت زمینه ساز را درک می‌کند کمک به حکومت زمینه ساز است حتی اگر شده سینه خیز روی برف هم برود.

وی افزود: امام کاظم (ع) نیز در رابطه با حکومت زمینه ساز می‌فرماید، مردی از اهل قم مردم را بسوی حق دعوت می‌کند و قومی مانند پاره‌های آهن که تند باد‌های حوادث آن‌ها را نمی‌لغزاند و از جنگ خسته نمی‌شوند و نمی‌ترسند و به خداوند توکل می‌کنند همراه او می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه ما امروز در مسیر ظهور قرار داریم و اسرائیلی‌ها اعتراف کرده اند با وضعیت کنونی اسرائیل پنج ساله آینده را نخواهد دید، اظهار داشت: امام زمان(عج) هنگام ظهور در قدس برای اقامه نماز از حضرت مسیح می‌خواهد نماز را اقامه کند، اما حضرت مسیح در مقابل چشمان مسیحیان نماز را به امام زمان اقتدا می‌کند و همه مسیحیان مسلمان می‌شوند و یهود نیز به دلیل تابوت مقدس با رغبت به امام زمان ایمان می‌آورند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: هرچند سران یهود و صهیونیست و کفر با امام زمان (عج) وارد نبرد می‌شوند، اما اکثریت یهودیان ایمان می‌آورند و مسلمان می‌شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات