۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۳۱۰۲۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مسجد در اسلام به عنوان سنگر مسلمانان شناخته می شود

مسجد در اسلام به عنوان سنگر مسلمانان شناخته می شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مسجد در اسلام به عنوان سنگر مسلمین محسوب می شود و شهیدان این انقلاب از دل همین مساجد به پا خواسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: فکر و اندیشه همیشه راهگشای زندگی انسان در جامعه می باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تفکر برای انسان معادل ۷۰ سال عبادت است، گفت: حضرت علی علیه السلام می فرمایند که دلهای خود را از بندگی پروردگار پر کنید که سعادت شما در آن است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: بیستم اسفند ماه، سالروز تشکیل راهیان نور در کشور است و ما امروز به برکت خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان و نیز داشتن رهبری فرزانه به عنوان قدرت اول منطقه شناخته می شویم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تکریم و غبارروبی مساجد، عنوان کرد: مسجد در اسلام به عنوان سنگر مسلمین محسوب می شود و شهیدان این انقلاب از دل همین مساجد به پا خواسته اند.

وی در ادامه به ۲۴ اسفندماه، سالروز انفجار تروریستی در نماز جمعه تهران و اولین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: بیست و پنجم اسفندماه مصادف است با بزرگداشت شاعر معاصر؛ پروین اعتصامی و نیز ۲۵ اسفند ماه به عنوان روز بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدام بستی شناخته می شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به هفته درختکاری و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: توجه به فضای سبز، جنگل ها و محیط زیست در این شرایط حساس یکی از وظایف مهم و کلیدی است، لذا باید همه ما در پاسداری و نگهداری از منابع طبیعی کوشا باشیم./1400/

ارسال نظرات