۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۳۱۰۵۰
سردار رادان:

طرح مقابله با سرقت را سال آینده به جد دنبال می‌کنیم

طرح مقابله با سرقت را سال آینده به جد دنبال می‌کنیم
فرمانده فراجا با تاکید بر پیگیری ویژه پلیس در خصوص سرقت‌ها در کشور، گفت: طرح مقابله با سرقت را در سال آینده نیز به جد دنبال می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار کارگر جهت سرکشی از محل‌ استقرار کاروان‌های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در استان خوزستان حضور داشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده‌ها که بعدها شهید شد، گفت: سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد و ما می‌بینیم که الان این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: در مسئولیتی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بنده محول کردند هفت فرمان وجود دارد که عبارتند از جلب رضایت خدا، جلب رضایت مردم، تامین آسایش و امنیت مردم، ارتقاء توان پلیس، افزایش شأن و منزلت کارکنان و یک حکم کلی هم دادند که ابلاغ فرمودند همه سازمان ها کمک کنند و این فرصت مغتنمی شده تا از همین بابت ورود کنیم و کارهایی را انجام دهیم.

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: آنچه که شما می‌توانید به ما کمک کنید این است که ما را از دعای خیرتان محروم نکنید و دعا کنید که عاقبت بخیر شویم و در مسیر شهدا قدم برداریم و مسیر خدمت مان به شهادت ختم شود.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه بحث سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه گری آنها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و قرار شد تا پایان سال و در سال آینده نیز این موضوع را به جد دنبال کنیم همچنین جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

رادان اضافه کرد: خدا توفیقی حاصل کرد تا خدمت شما برسیم و از شما طلب کنیم که برای ما دعا کنید که خدا کمک کند مسیرمان را خوب، درست، بهنگام و کافی برویم.

ارسال نظرات