۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۳۱۰۷۱
سرلشکر سلامی:

مرحوم غفوری‌فرد هیچگاه از تلاش خالصانه دریغ نکرد

مرحوم غفوری‌فرد هیچگاه از تلاش خالصانه دریغ نکرد
فرمانده کل سپاه در پیامی گفت: مرحوم غفوری فرد با همت برخاسته از ایمان والا و اراده صادق در طول حیات خود هیچگاه از جهاد و تلاش خالصانه در صحنه‌های نیاز انقلاب دریغ نکرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حسن غفوری فرد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار وفادار انقلاب و یاور صدیق رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، مجاهد نستوه دکتر حسن غفوری‌فرد از طلایه داران خدمت صادقانه به میهن اسلامی و مردم شریف و قهرمان ایران ، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. حافظه تاریخی نظام اسلامی و مردم عزیز ایران گواهی می دهد مرحوم غفوری‌فرد با همت برخاسته از ایمان والا و اراده صادق در طول حیات خود هیچگاه از جهاد و تلاش خالصانه در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور دریغ نکرد و کارنامه او در دولت و مجلس از جمله در سنگر خطیر و حساس خدمت به نسل جوان و نوجوان آینده ساز کشور در میدان سترگ ورزش و تصدی ریاست سازمان تربیت بدنی ماندگار و چراغ راه عاشقان خدمت و مجاهدت در این عرصه می باشد.

او از چهره های مورد احترام جبهه انقلاب محسوب و با مواضع انقلابی و خردمندانه در حوادث و رخدادهای حساس همواره حامی نظام و رهبری عزیز و پژواک وحدت و انسجام در جامعه اسلامی بود. فقدان آن مرد مومن، متعهد، مردمدار و متخلق به اخلاق اسلامی را به ملت ایران و به ویژه به خانواده مکرم  ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رضوان  و رحمت واسعه الهی رحمت و همنشینی با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و برای بازماندگان و داغدیدگان ارجمند او، صبر جمیل و اجر جزیل توام با ثبات قدم طلب می‌کنم.

ارسال نظرات