۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۷۳۱۱۷۰
امام جمعه بروجرد:

تبیین و ترویج آموزه های دینی رسالت خطیری بر دوش حوزویان است

تبیین و ترویج آموزه های دینی رسالت خطیری بر دوش حوزویان است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ترویج آموزه های دینی رسالت خطیری بر دوش حوزویان است، گفت: با استفاده از ظرفیت حوزه باید فرهنگ اسلامی انقلابی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شب گذشته در مراسم رونمایی از چهار کتاب حوزوی تبلیغی حوزه علمیه لرستان که با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان و جمعی از طلاب و مبلغان شهرستان در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: طلاب و حوزویان در عرصه تبلیغ و تبیین آموزه های دینی رسالت خطیری بر دوش دارند.

امام جمعه بروجرد افزود: طلاب و روحانیت در راستای تبلیغ و تبیین دستاردهای انقلاب اسلامی، بیان شاخصه های دشمن شناسی و شناخت نوع دشمنی ها باید ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما موظف هستیم که با بیان معارف دینی، اعتقادات، اخلاق و تقید مردم به احکام شرعی را ارتقا دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر ضرورت تحقق جهاد تبیین تاکید کرد و بیان داشت: تحقق جهاد تبیین در جامعه مسائل دینی و انقلابی و مقابله با دسیسه های شیطانی و تبلیغات دروغین دشمن است.

وی گفت: در سایه جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه بویژه نوجوانان و جوانان تشریح شود و اهداف پلید و دسیسه های دشمن را برای جوانان بیان کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات