۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۳۱۳۹۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

برنامه‌های فرهنگی باید خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن باشد

برنامه‌های فرهنگی باید خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مهندسی برنامه‌های فرهنگی کشور باید قوی، دقیق، هنرمندانه و جذاب باشد تا خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مهندسی برنامه‌های فرهنگی کشور به گونه‌ای باشد که خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

وی در رابطه با برنامه‌ها و ارائه راهکار‌های فرهنگی افزود: مهندسی برنامه‌های فرهنگی کشور باید قوی، دقیق، هنرمندانه و جذاب باشد تا بتواند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن از نسل جوان و نوجوان کشور دفاع کند.

امام جمعه کاشان بر لزوم نظارت دستگاه‌های نظارتی در مسیر مبارزه با تهاجم فرهنگی تأکید کرد و ابراز داشت: کتاب‌هایی که حاوی مطالب ضد دینی و ارزش هستند نباید در دسترس نوجوانان و جوانان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز تنها داشتن دغدغه را برای مقابله با مشکلات فرهنگی کافی ندانست و گفت: دغدغه مندی باید نتیجه بخش و دستاورد داشته باشد.

به گفته وی در زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان 18 کارگروه فعال تشکیل شده است که فعال ترین آن کارگروه حجاب و عفاف است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان یادآور شد: جلسات متعددی با فعالان فرهنگی برگزار شده و در برخی از مراکز تجاری که وضعیت مناسبی نداشتند فعالیت‌های مثبتی انجام شده است.

وی افزود: با سازماندهی خواهران محجبه و با همکاری موکب حضرت زینب(س) جلسات مذهبی شاد و در ایام وفات ائمه اطهار(ع) جلسات متعددی برگزار شده است.

حجت الاسلام مطیعی ایجاد گروه مشاوران مذهبی، غرفه‌های نقاشی کودکان، استفاده از طلّاب سمنانی مستقر در قم، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، اردویی ویژه دانش آموزان را با همکاری آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، بسیج، اداره ورزش و جوانان در مدارس را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی انجام برشمرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات