۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۳۱۴۱۴
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد؛

تشکیل کادر نوجوان در ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد قم

تشکیل کادر نوجوان در ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد قم
حجت الاسلام حیدری از تشکیل کادر نوجوان در ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد قم در قالب ۱۶۰۰ نوجوان مسجدی تا به امروز خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز در همایش گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در قم برگزار شد گفت: حدود 6 ماه است که در خدمت کانون های مساجد قم هستم و در این مدت برنامه های مختلفی را مبتنی بر راهبرد مشخص ترسیم کردیم.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این مدت توانستیم برنامه های مختلفی را در سه ساحت هویت بخشی، ساماندهی و توانمندسازی تعریف و اجرا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه یکی از عملیات هایی که دغدغه ستاد کانون های مساجد و مدیران دراستان بود بحث کادر نوجوانان است گفت:این موضوع با استقبال بچه مسجدی ها مواجه شد و تا امروز موفق به کادرسازی در 120 کانون شده ایم که شامل 1600 نوجوان مسجدی فعال می شود.

وی با بیان اینکه هر ظرفیتی را که امروز در انقلاب اسلامی داریم برخاسته از مناطق کم برخوردار بوده است ادامه داد: تعداد قابل توجهی از این 1600 نفر نیز از کانون های مناطق کم برخوردار هستند و این فرصت را غنیمت می شماریم چرا که این مناطق در حوزه انقلاب اسلامی نقش آفرینی چشمگیری دارند .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم ادامه داد:بعد از ساماندهی این 1600 کادر نوجوان، پیوست هایی را در ساحت های مختلف مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری برای این برنامه تعریف کردیم، از جمله پیوست تحصیلی، پیوست تهذیب، پیوست مطالعه و کتابخوانی، کارورزی تشکیلاتی، ورزش، اردو و هسته های تربیت محور و غیره که می تواند در راستای اعتلا و ارتقا کانون ها و فعالیت های آنان موثر باشد.

وی در پایان از حمایت ها و همراهی های ستاد کانون های مساجد کشور،مدیران استان قم بویژه استاندار محترم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اقتصاد و دارایی، مدیرکل ورزش و جوانان و همه ی دستگاه هایی که از کانون های مساجد حمایت و دستگیری کردند تقدیر و تشکر کرد..

ارسال نظرات