۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۳۱۴۲۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

خدمات گروه های جهادی در ماه رمضان تداوم داشته باشد

خدمات گروه های جهادی در ماه رمضان تداوم داشته باشد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم زحمات و تلاش های بسیاری داشتند، لذا امیدواریم که این خدمات در ماه رمضان نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امسال ما دو عید مهم در پیش داریم، یکی عید نوروز و دیگری ماه مبارک رمضان که به همین مناسبت این اعیاد را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم کرمانشاه تبریک عرض می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رمضان فرصتی است که خداوند متعال در اختیار بندگانش قرار داده است تا از این فرصت بتوانند بهره های معنوی کسب نمایند بنابراین باید هر لحظه این ماه عزیز برای ما سرشار از معنویات باشد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: انسان مسلمان و روزه دار در ماه مبارک رمضان می‌تواند به پیشگاه خداوند متعال نزدیک تر از همیشه شود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات گروه های جهادی در کشور و استان، اظهار کرد: در طول سال جاری گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم زحمات و تلاش های بسیاری داشتند، لذا امیدواریم که این خدمات در ماه رمضان نیز تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به ۲۹ اسفند ماه، روز ملی شدن صنعت نفت، خاطرنشان کرد: استعمار انگلیس منابع نفتی ایران را طی قراردادهای ننگینی به راحتی غارت می کرد، ولی ملی شدن صنعت نفت باعث شد که دست استعمارگران از منابع و ثروت های ملت ایران کوتاه شود./1400/

ارسال نظرات