۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۳۱۴۲۸
امام جمعه شهرستان کنگاور:

توافق ایران و عربستان ضربات سنگینی به صهیونیست ها وارد کرده است

توافق ایران و عربستان ضربات سنگینی به صهیونیست ها وارد کرده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام حسینی گفت: توافق ایران و عربستان ضربات سنگینی بر اسرائیل غاصب وارد آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام سید رضا حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کنگاور اظهار داشت: عادی شدن روابط ایران و عربستان خود نمونه بارزی از انزوا و زوال پذیری رژیم صهیونیستی می باشد.

امام جمعه جدید شهرستان کنگاور گفت: امروز کشورهای جهان در بحث صلح به درک درستی از سیاست بین الملل رسیده اند و همین امر باعث شده است که آمریکا و دیگر ابرقدرت ها در منطقه به نوعی منزوی و نقش شان کمرنگ تر از همیشه شود.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امام خمینی (ره) درباره رژیم اسرائیل می فرمایند که این رژیم یک غده سرطانی در منطقه است و خوشبختانه امروز توافق ایران و عربستان ضربات سنگینی بر اسرائیل غاصب وارد آورده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید تلاش کنیم که کدورت ها و اختلافات را کنار بگذاریم و با دلی پاک و روحیه ای شاد و معنوی سال جدید را آغاز کنیم که این از سنت بزرگان دین می باشد.

گفتنی است که حجت الاسلام سیدرضا حسینی صبح امروز در مراسمی به عنوان امام جمعه جدید کنگاور منصوب گردید و از خدمات حجت الاسلام لروند، امام جمعه سابق این شهرستان تجلیل به عمل آمد./1400/

ارسال نظرات