۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۳۱۵۶۷

جلسه هم اندیشی و هم افزایی برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

جلسه هم اندیشی و هم افزایی برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه
کرمانشاه ـ به همت فرهنگسرای قرآن و عترت شهید سلیمانی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه جلسه هم اندیشی و هم افزایی برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه هم اندیشی و هم افزایی برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور مدیران موسسات قرآنی استان کرمانشاه در فرهنگسرای تخصصی قرآن و عترت(ع) شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه پیرامون چگونگی انجام برنامه های ماه مبارک رمضان در حوزه های مختلفی همچون برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات، تشکیل کارگاه های آموزشی و همایش ها بحث و بررسی شد.

شایان ذکر می باشد که استفاده مناسب و بهینه از ظرفیت فضای مجازی، برگزاری مراسمات، توجه بیشتر به در زمینه های برنامه ها در مناطق حاشیه نشین، برپایی محافل جزء خوانی در موسسات سراسر کرمانشاه و تهیه کلیپ و پوستر و تولید محتوا از جمله دیگر موضوعات مطرح شده بود.

گفتنی است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در شب های ماه رمضان در اجرای برنامه های عید تا عید، ویژه های متنوعی را برای همشهریان و مسافرین در نظر گرفته است./1400/

ارسال نظرات