۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۳۱۵۷۱
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

شعار سال نیازمند تبیین گسترده و فرهنگ سازی است

شعار سال نیازمند تبیین گسترده و فرهنگ سازی است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: حقیقتاً شعار سال ۱۴۰۲ نیازمند تبیین گسترده و فرهنگ سازی است و نمی‌توان از این مسئولیت صرف نظر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت نامگذاری سال ۱۴۰۲ از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: طبعاً همه اقشار مختلف مردم و به ویژه مسئولین در قبال این شعار مسئولیت خطیری را به عهده دارند.

وی در ادامه افزود: طلاب و روحانیون حوزه های علمیه و فضلای بزرگوار از جمله افرادی هستند که دربرابر این شعار وظیفه خطیری را بر عهده دارند و امیدوارم که ان شاءالله بتوانند با تبیین شعار برای مردم جامعه در تبیین گری، نقش موثر و ارزشمند خود را ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ابراز کرد: حقیقتاً این شعار نیازمند تبیین گسترده و فرهنگ سازی است و نمی‌توان از این مسئولیت صرف نظر کرد و اگر این فرهنگ سازی ها درست انجام نشود، قطعاً تحقق شعار سال با مشکل روبرو می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان اظهار داشت: به سهم خود این سال را به حوزه های علمیه و طلاب عزیز، فضلا و اساتید گرانقدر تبریک و تهنیت عرض کرده و انتظار ما این است که روحانیت شعار سال را در جهت تبیین، تفهیم و فرهنگ سازی بیشتر تحقق بخشیده و نقش آفرینی موثری از خود نشان دهند.

ارسال نظرات