۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۵۷۷
رئیس هیئت علمای اهل سنت جنوب عراق:

شیعیان ادامه دهنده راه امام حسین در مبارزه با باطل هستند

خبرگزاری رسا- شیخ خالد عبدالوهاب ملا امام حسین (ع) را پرچمدار ایستادگی در برابر باطل و شیعیان را ادامه دهنده راه آن امام خواند.
شيخ خالد عبد الوهاب ملا


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خالد عبدالوهاب ملا رئیس هیئت علمای اهل سنت جنوب عراق طی بیانیه ای ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی روز گذشته در شهر مقدس کربلا، خواستار محاکمه و اجرای احکام اعدام علیه جنایتکاران و تکفیریها شد.

در این بیانیه آمده است: تروریستهای تکفیری بار دیگر به کشتار مومنینی که به عشق امام حسین (ع) و زیارت ضریح مقدس این امام (ع) عازم کربلا بوده اند پرداختند و دلیل اصلی این اقدام ایستادگی اباعبدالله (ع) در برابر باطل و برافراشتن پرچم حق و تبعیت شیعیان از این ارزش والاست.

وی از سکوت دستگاههای امنیتی در قبال این جنایت به شدت انتقاد کرد و افزود: سوال من از دستگاههای امنیتی و قضایی اینست که چرا تروریستها و جنایتکاران محاکمه نمی شود و چرا چوبه های دار برای اعدام آنان برافراشته نمی شوند تا درس عبرتی برای دیگران شود و کی وقت آن می رسد تا اعزام جنایتکاران توسط بعثیها برای کشتار مردم پایان یابد.

شیخ خالد ملا خواستار موضع گیری آشکار علیه تکفیریها شد و اظهار داشت: ما در در برابر مسئولیتی تاریخی و ملی قرار گرفته ایم و باید موضع خود را علیه این تکفیریها مشخص سازیم تا به مرحله مجازارت و گذر از دوران سر و گوش و زبان بریدنها برسیم./980/الف

ارسال نظرات