۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۴۸۱۸۹
امام جمعه تبریز:

فرمول دشمن، عصبانی کردن مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان است

فرمول دشمن، عصبانی کردن مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان است
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اختلال سامانه های بنزین در کشور، گفت: باید در حوزه امنیت سایبری اقدامات کافی اطمینان بخش و نفوذ ناپذیر انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه کلانشهر تبریز در خطبه‌های نماز جمعه مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: اقدام اخیر دشمنان در هک سامانه سوخت، اقدامی استیصالی و از روی درماندگی است که به اقتدار و امنیت کشور ضربه و خدشه ای وارد نمی‌کند و تنها مزاحمتی چند ساعته برای مردم دارد.

وی با بیان اینکه دشمن روی مسائلی دست می‌گذارد که نهایتا حس نارضایتی عمومی را تشدید کند خاطرنشان کرد: دست گذاشتن روی زیرساخت ها مهمی همچون پمپ بنزین و تلاش برای اختلال در روند فعالیت آن به دلیل فراگیری گسترده‌ای که دارد باعث می‌شود دامنه احساس نارضایتی عمومی تا حد زیادی بالا برود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: البته باید به این نکته اشاره کنم که ضریب حملات به زیرساخت‌های حساس ما خیلی بالاست و الحق و الانصاف در حوزه امنیت سایبری اقدامات قابل توجهی انجام شده است اما اجازه اختلال حتی در یک مورد نیز نباید به دشمن داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید در حوزه امنیت سایبری اقدامات کافی اطمینان بخش و نفوذ ناپذیر انجام دهیم و انتظار از مسئولان این است که به دشمن اجازه ندهیم از یک سوراخ دوباره بگزد.

وی عنوان کرد: البته بازگشت سریع چرخه توزیع سوخت به شرایط عادی نشان دهنده کار جهادی در این حوزه بود که از این تریبون از دست اندارکاران قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان کرد: فرمول دشمن عصبانی کردن مردم و وادار کردن آنها به واکنش در کف خیابان است این فرمول بارها توسط دشمن اجرا شده لذا باید در مقابل این فرمول هوشیار بود.

ارسال نظرات