۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۴۸۵۷
سید مقتدی صدر:

انفجارهای تروریستی بهانه ای برای بقای طولانی مدت اشغالگران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سید مقتدی صدر انفجارهای تروریستی صورت گرفته در روزهای گذشته را بهانه ای برای بقای طولانی مدت اشغالگران توصیف کرد.
مقتدي صدر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق روز گذشته با صدور بیانیه ای، انفجارهای تروریستی روزهای گذشته در این کشور را به شدت محکوم کرد و این جنایتها را بهانه ای برای بقای طولانی مدت اشغالگران خواند.

در این بیانیه آمده است: دستهای گناه و دشمنی با ملت مظلوم عراق بار دیگر نمایان شد و با انفجارهای تروریستی خونین بار دیگر صدها تن از مردم بیگناه را به کام شهادت رساند، بیمارستانها از مجروحان پر شد و گریه و ناله های خانواده ها و کودکان یتیم به گوش رسید.

وی افزود: این جنایتها بر گستاخی تروریستها و مزدوری آنان برای اشغالگران که در پی بهانه ای برای متوقف ساختن خروج تدریجی و بقای طولانی مدت در عراق هستند دلالت دارد و متاسفانه مسوولان دولتی نیز با اظهارت خود که خواستار عدم خروج اشغالگران هستند بر علیه شهروندان خود که از تروریسم و اشغال رنج می برند برنامه ریزی می کنند.

سید مقتدی صدر تصریح کرد: در حالیکه تروریسم جان صدها تن از شهروندان را می گیرد و اشغالگران نیز عزت و استقلال عراق را تحت الشعاع قرار داده اند، دولت سلاح خود را به سمت کسانی که در اعتراض به وضعیت موجود راهپیمایی می کنند نشانه گرفته است و از خداوند متعال می خواهم تا این ملت مظلوم را از بند استکبار جهانی و مسوولانی که نسبت به خون ملت بی تفاوت هستند نجات دهد.

در پایان بیانیه خاطرنشان شده است: ملت عراق هم اکنون بدون سرپناه و با بحران آب و برق بسر می برد و تنها اشغالگران و مسوولان از نعمتهای کشور بهره مند هستند، امیدوارم خداوند متعال در این شهر مبارک، امنیت و استقلال و محبت و آمرزش را برای شهروندان عراق عطا فرماید و عذاب خود را بر دشمنان جاری سازد./980/ج
ارسال نظرات