۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۸۴۴۰
امام جمعه دزفول:

استقبال مردم قم از رهبری در تاریخ انقلاب به ثبت رسید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به این‌که مردم قم در سفر رهبر انقلاب، ثابت کردند که این شهر قلب اسلام است، گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم دستاوردهای بزرگی برای نظام و مردم به همراه داشته است.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه،با اشاره به سفر مهم رهبر معظم انقلاب به قم و با تجلیل از استقبال باشکوه مردم قم از رهبر انقلاب گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم دستاوردهای بزرگی را برای نظام و مردم به همراه داشته است.

استاد حوزه علمیه دزفول ادامه داد: مردم ولایتمدار این استان برگ زرین دیگری بر تاریخ قم اضافه کردند و نشان دادند که این شهر همان قم 15خرداد و 19 دی است؛ از این رو ثابت کردند قلب اسلام در قم می تپد.

وی هدفمند‌کردن‌ یارانه‌ها را طرحی بزرگ، ملی و اساسی برای کشور دانست که رونق اقتصادی بیشتری به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: هرکار بزرگی که بخواهد اجرا شود نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد؛ از این رو مسؤولان باید در این خصوص همه کوشش خود را در اجرای آن انجام دهند.

امام جمعه دزفول افزود: هدفمند‌کردن یارانه‌ها باید دقیق، جامع و با سرعت انجام شود؛ اما در اجرای آن نباید تصمیم گیری شتابزده صورت گیرد؛ چرا که تصمیم گیری شتابزده سبب ایجاد صدمه به اقشار آسیب پذیر خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با تأکید بر این که نباید اصل طرح زیر سؤال رود اذعان داشت: اجرای این طرح بجا و خیر و برکات زیادی برای کشور دارد و چنانچه انتقادی باشد باید بصورت منطقی مطرح شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به سفرهای رییس جمهوری به نیویورک و لبنان، از مواضع شجاعانه دکتر احمدی نژاد در این سفرها تجلیل کرد و بیان داشت: در سفر رییس جمهوری به لبنان حماسه بزرگی خلق شد و استقبال کم نظیر مردم لبنان از احمدی‌نژاد دشمنان را مات و مبهوت کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از سخنانش باتبریک هفته تربیت بدنی از ورزش به عنوان یک مسأله ملی یاد کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن، ورزش و ایجاد سلامت همگانی است؛ بنابراین باید برای سلامت جامعه و جوانان بیش از پیش ورزش مورد توجه قرار داد./945/پ202/س

ارسال نظرات