۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۸۸۵۳۳
کتاب شناسی مقام معظم رهبری (13)؛

کلام ولایت طریق هدایت

خبرگزاری رسا ـ کتاب «کلام ولایت طریق هدایت» به همت دفتر پژوهش های فرهنگی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری منتشر شده است.
كلام ولايت طريق هدايت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، «کتاب کلام ولایت طریق هدایت» مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع طلاب، فضلا، پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه، دیدار مردم شهید پرور قم در حرم مطهر و دیدار محققان حوزه با ایشان در سال 1379 می باشد.

«تمدن اسلامی خط کلی نظام اسلامی»، «مشکلات مایه رشد و نعمت»، «چالش های کنونی نظام اسلامی»، «درخشش چراغ هدایت اسلام در مناره بلند نظام اسلامی»، «واجبات حوزه علمیه»، «ایجاد مصونیت فکری وسیاسی برای طلاب»، «حفظ غیرت دینی و پرهیز از حرکات عصبی»، «قم شهر محبوب» و «استقلال، بیت الغزل انقلاب»از عناوین موضوعات کتاب می باشد.

در بخشی از دیدار مردم شهید پرور قم با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نقل از ایشان آمده است: «مبارزه مردم قم، مبارزه ملت ایران را به دنبال داشت. حضور شما در خیابان های شهرتان، به مردم شهرهای دیگر درس داد؛ راه را به آنها نشان داد؛ فهمیدند باید وارد میدان بشوند؛ بی تفاوتی را کنار بگذارند و کنار گذاشتند و این توفان عظیم و این کوره آتشفشان شروع به فعالیت کرد و دنیا را تکان داد و ملت ایران را آزاد کرد. بعد هم که دفاع از نظام نوپای اسلامی پیش آمد، باز هم شما مردم قم در صفوف مقدم بودید. لشکر شما، جوانهای شما، بسیجیهای شما، خانواده های شما، مادرهای شما، پدرهای شما؛ اینها بودند که جوانمردانه و پر از گذشت وارد میدان شدند و توانستند سهم بسیار درخشانی را ایفا کنند. من از این که در میان شمایم، خوشحالم؛ و از این که یکی از مسائل بسیار مهم و فراوان انقلاب را با شما در میان می گذارم، احساس آرامش می کنم.»

کتاب «کلام ولایت طریق هدایت» توسط مؤسسه فرهنگی انتشاراتی ظفر در سال 1380 در 5000 شماره و در92 صفحه منتشر شده است./913/ن602/ع


ارسال نظرات