۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۸۸۸۵۱
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی:

ارتقای آگاهی اجتماعی راه نفوذ دشمنان را خواهد بست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز، اظهار داشت: جلوگیری از اقدامات دشمنان در گرو آگاه‌سازی روحانیان و مسؤولان فرهنگی نسبت به توطئه‌های آنان است.
حجت الاسلام بهرام
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سپاه اهواز
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رسیدگی مسؤولان فرهنگی جهت رسیدگی به نیاز های جوانان، اظهار داشت: رسیدگی به نیاز های فکری جوانان، از مهم‌ترین کارهای روحانیان و مسؤولان فرهنگی است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع)، به اقدامات دشمنان در مسایل اعتقادی و فرهنگی اشاره کرد و اذعان داشت: بنگاه های شبهه افکن رسانه ای غرب همواره در تلاش هستند که در اعتقادات جوانان ایران اسلامی تردید ایجاد و نسخه های بدلی را هم به برای جوانان ما رائه دهند.

وی در ادامه ابراز داشت: روحانیت و نهاد های فرهنگی باید با معرفی نسخه های بدلی دشمن در ابعاد اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و عرفانی به جوانان و آحاد جامعه، آنها را از اقدامات دشمنان آگاه کنند.

حجت الاسلام بهرام، خطاب به طلاب و روحانیان گفت: ارائه نسخه ای جامع و بدیع از اسلام ناب محمدی، به جوانان این نظام و انقلاب از فعالیت‌های مهم طلاب و روحانیان است که نقش بسزایی در جلوگیری از توطئه های دشمنان دارد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع)، در پایان سخنان خود، روحانیت را طبیب بیماری های فکری جامعه دانست و افزود: اگر روحانیان به نیاز های فکری و اعتقادی جوانان پاسخ گو نباشند در دام دشمنان اسیر می شوند؛ به همین دلیل روحانیت باید درای روحیه انقلابی و بینش سیاسی باشد تا بتواند به بیماری های اعتقادی جوانان جامعه به خوبی رسیدگی کند./945/پ202/س
ارسال نظرات