۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۸۹۱۵۶

برگزاری نماز وحدت با حضور طلاب و دانشجویان در تبریز

خبرگزاری رسا ـ نماز وحدت با حضور طلاب و دانشجویان تبریزی در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقامه می شود.
برگزاری نماز وحدت با حضور طلاب و دانشجویان در تبریز
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماز وحدت در دانشگاه تبریز اقامه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم دوازدهم ماه جاری با حضور طلاب حوزه دانشجویی، حوزه علمیه تبریز، طالبیه و سفیران هدایت و همچنین دنشجویان دانشگاه های تبریز برگزار می شود.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطر‌نشان کرد: این مراسم به همت بسیبج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی و با همکاری مدارس علوم دینی برگزار خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی نماز وحدت روز دوازدهم آبان در تبریز را تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در مقابله با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: آنچه که امروز دشمنان را بیش از گذشته نگران می کند، وحدت حوزه و دانشگاه حول محور ولایت است.

وی ولایت مداری را ضامن حفظ ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی دانست و گفت: حوزه و دانشگاه رسالت خطیری در قبال مطالبات رهبر فرزانه انقلاب بر عهده دارند، چراکه به تعبیر رهبری فرماندهان جنگ نرم این قشر فرهیخته هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات