۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۸۹۲۲۵
نماینده ولی فقیه در اصفهان:

بسیج باید به سلاح علم، ایمان و بصیرت مجهز شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان در دیدار با مسؤولان سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان اصفهان گفت: بسیج باید به سلاح علم، ایمان و بصیرت مجهز شود.
بسیج باید به سلاح علم، ایمان و بصیرت مجهز شود


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در دیدار با مسؤولان سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان اصفهان و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی به دلیل زیر بنایی بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو باید در تجهیز نیروهای خود به سلاح علم، ایمان و بصیرت کوشا باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بسیج را بسیج مستضعفان نامیدند چرا که رسالت اصلی بسیج نجات مردم از ضعف اعتقادی، فکری و سیاسی است.

وی تصریح کرد: همانطور که بسیج در دوران دفاع مقدس حافظ مرزها و کیان ایران اسلامی بود، اینک نیز باید در حمله های فکری، سیاسی و فرهنگی با بصیرت عمل کند و نیروهای خود را انسان هایی آگاه و با آمادگی فکری پرورش دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بیان اهمیت بسیج دانش آموزی گفت: مخاطب این مجموعه عده ای از نوجوانان و جوانان هستند که به فرموده مولا علی(ع) قلبشان مانند زمینی آماده، هر بذری را می پذیرد.

وی ادامه داد: در دوران نوجوانی مبانی فکری انسان شکل می گیرد لذا باید تلاش کنیم تا نوجوانان بسیجی ضمن اینکه خودشان از امواج انواع تهاجم فکری و فرهنگی در امان می مانند بتوانند پاسخگوی سوالات و شبهات دیگران نیز باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: انتقال افکار بسیجیان اول انقلاب به نوجوانان و جوانان امروز یکی از رسالت های عظیم و ارزشمندی است که به حمدالله بسیج در سراسر کشور پیگیری می کند.

در این دیدار مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها گفت: این سازمان ارتقای سطح بصیرتی و اعتقادی دانش آموزان را با برگزاری نشست فرهنگی و ایجاد شبکه طیبه صالحین با روش چهره به چهره دنبال می کند.

سرهنگ علی اصغر یوسفیان، برگزاری اردوی راهیان نور جنوب و غرب با هدف الگوپذیری از جوانان و نوجوانان موفق دفاع مقدس و تقویت روحیه معنوی و اجرای 140 هزار نفر روز فعالیت در اردوهای طرح هجرت 3 از جمله برنامه های این سازمان برشمرد.

وی نواختن زنگ مقاومت، برگزاری یادواره شهید عزیزالهی و تجمع روز مبارزه با استکبار جهانی را از برنامه های شاخص هفته بسیج دانش آموزی دانست./901/د102/ع

ارسال نظرات