۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۸۹۲۸۵

دانش آموزان شوشتر به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانش‌آموزی شوشتر، از اعزام بیش از80 نفر از دانش آموزان بسیجی این این شهرستان به مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد.
 مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس
بشیر سعدی، مسؤول بسیج دانش‌آموزی شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها اعزام دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی خوزستان است.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شوشتر خاطر نشان کرد: بسیجیان دانش‌آموز این بزرگ‌مردان کوچک با لبیک امام خمینی(ره) حماسه‌هایی خلق کردند که تا ابد برای نوجوانان ایران اسلامی الگو و سرآمد خواهد بود؛ دشمن از ترویج تفکر بسیجی واهمه دارد، از این رو تلاش دارد با استفاده از ناتوی فرهنگی، نوجوانان و جوانان ما را از ارزش‌های واقعی دور کند که تاکنون موفق نشده است.

سعدی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی شوشتر، تصریح کرد: غباروبی مزار شهدا، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه، رونمایی از یادمان شهدای دانش‌آموز، دیدار با امام جمعه، مسابقات قرآن و عترت، راه‌اندازی انجمن‌های علمی در واحدهای مقاومت مدارس، نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی بسیج با فرماندار و تجلیل از آنان و... از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی مسابقه نشریه دیواری، نشست حلقه‌های معرفتی و بصیرتی شجره طیبه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر دانش‌آموز، تجلیل از اعضای طرح اردوهای هجرت، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، همایش دوی رهروان شهدای دانش‌آموز و شرکت گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان و... را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان عنوان کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات