۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۸۹۵۶۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:

سفر رهبر معظم انقلاب به قم تبلیغات دشمن را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف، خنثی کننده اهداف از پیش تعیین شده دشمنان است.
حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمي، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم


حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، تبلیغات و توطئه‌های دشمنان انقلاب را مورد نظر قرار داد و اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب یکی از حرکت‌های بسیار مناسب در این مقطع زمانی بود.

وی با بیان این‌که با تبلیغات سوء دشمنان، جایگاه قم، حوزه علمیه و مراجع بزرگوار حوزه مورد هجمه قرار گرفته بود و افراد متدین در نظام جمهوری اسلامی از این وضع نگران بودند، افزود: سفر مقام معظم رهبری به قم بسیاری از توطئه‌ها و تبلیغات سوء را نقش بر آب کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه حضور پرشور اقشار مختلف مردم برای استقبال از رهبر معظم انقلاب، طرح مباحث پیرامون حوزه‌های علمیه و روند ترسیم آینده‌ای رو به رشد برای حوزه‌های علمیه را از نکات برجسته این سفر برشمرد.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در جلسات متعدد، درباره نحوه تعامل حوزه علمیه و دیگر نهادها نکات ارزنده‌ای را مطرح کردند، اضافه کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حوزه علمیه قم را به عنوان یک مجموعه تحلیل‌گر، ثقل همه این مراکز دانستند و بر نقش بسیار ارزشمند آن در این زمینه تأکید کردند.
 
حجت‌الاسلام ناظمی با اشاره به اهداف از پیش تعیین شده دشمن که درصدد بودند با تحلیل‌های مختلف سفر رهبری را به قم یک سفر عادی جلوه دهند، ابراز داشت: همواره حضور رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف، خنثی کننده اهداف از پیش تعیین شده دشمنان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، ادامه داد: با حضور پرشور آحاد مردم از روز استقبال تا دیدارهای مختلف، افزون بر این‌که تبلیغات دشمن منتفی شد و شایعات مختلف پیرامون این سفر از بین رفت، سبب خوشحالی عاشقان ولایت شد.
 
وی همچنین به جلسات متعدد رهبر معظم انقلاب با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این سفر، اشاره کرد و گفت: این جلسات حاکی از آن بود که حوزه علمیه قم دارای ظرفیت بسیار بالایی است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.
 
حجت‌الاسلام ناظمی با بیان این‌که طلاب جوان با ایده‌های روز می‌توانند در بسیاری از مقاطع حضور پیدا کرده و به تحلیل و ارائه آنچه نیاز جامعه ایران و جامعه جهانی است، بپردازند، اظهار داشت: حضور مقام معظم رهبری در قم، تأمین کننده اهدافی است که طلاب جوان در عرصه‌های مختلف علمی می‌توانند به آن برسند.

وی، سفر رهبر معظم انقلاب به قم را مایه خیر و برکت برای استان توصیف کرد و گفت: با اعتبارات ویژه‌ای که از سوی ایشان برای عمران و آبادی استان اختصاص یافت که باید به بهترین شکل مدیریت و از آن استفاده شود، تحول جدی در سطح استان قم رخ خواهد داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان به ویژگی‌های ممتاز و متمایز رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: تمام تحلیل‌گران کلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را نافذ دانسته و معتقدند ایشان با تحلیل‌ها، ایده‌ها و ابداعاتی که دارند، زمینه رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کنند. /920/ت302/ع

ارسال نظرات