۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۹۶۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر:

دشمن به دنبال از بین بردن ارزش‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر اظهار داشت: دشمنان با هدف قراردادن دین و ارزش‌های دینی سعی بر مبارزه با ایران اسلامی و مذهب مبین شیعه را دارند.
رژيم صهيونيستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از ماهشهر، کهزاد سروستانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وقوع سه حادثه مهم در این روز غرورآفرین، آن را به روزی سرنوشت‌ساز در کشور ما تبدیل نموده است.

وی تصریح کرد: نخستین حادثه به سیزده آبان سال 43 باز می‌گردد که در این روز پس از استیلای حکومت استکباری آمریکا بر ایران، مستشاران سیاسی، نظامی و فرهنگی آمریکایی وضعیت را به گونه‌ای رقم زدند که مجلس ملی رژیم پهلوی، با تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، برای اتباع آمریکایی مصونیت قضایی، امنیتی در ایران به وجود می‌آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر افزود: امام خمینی(ره) به پاسداری از کشور و دین بنای مخالفت با این لایحه ننگین را گذاشت و به همین دلیل در تاریخ 13 آبان 1343 از ایران به ترکیه تبعید شد؛ رویداد دیگر در سال 1357 و روزهای پیش از انقلاب رخ داد و در آن روز عده‌ای از دانش‌آموزان با تظاهرات علیه رژیم پهلوی به طرف دانشگاه تهران حرکت کردند که رژیم با شلیک گلوله، 56 تن از دانش‌آموزان را به شهادت رساند.

وی با اشاره به تسخیر سفارتخانه آمریکا در 13 آبان 1358 خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان پیرو خط امام‌(ره) در حرکتی خودجوش و برآمده از بصیرت و معرفت، با اشغال سفارت خانه آمریکا، اسناد زیادی از خباثت‌های استکباری آمریکا را کشف کردند و عظمت این حرکت تا جایی بود که امام خمینی‌(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تغییر شکل مبارزه دشمن از شیوه نظامی به جنگ نرم‌افزاری افزود: دشمنان با هدف قراردادن دین و ارزش‌های دینی سعی بر مبارزه با ایران اسلامی و مذهب مبین شیعه را دارند.

سروستانی یادآور شد: امروز دشمن در پی آن است که با استفاده از بسترهایی چون ماهواره و فضای مجازی، کتاب و موسیقی به اهدافی که در سی سال در پی دستیابی به آن ناکام بوده، دست یابد و رسالت ما در برابر این پدیده، مقابله و آمادگی نسبت به خود و فرزندان و آحاد جامعه است./945/د102/س
ارسال نظرات