۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۹۶۳۷
امام جمعه مسجد سلیمان:

رشد و بالندگی جوانان در گرو فراگیری آموزه‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با تجلیل از حماسه آفرینی دانش‌آموزان این مرز و بوم و دانشجویان پیرو خط امام در حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی؛ رشد و بالندگی جوانان ایران اسلامی را در گرو فراگیری آموزه های دینی عنوان کرد.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، روز گذشته در خطبه های نماجمعه این شهرستان، با تجلیل از حماسه آفرینی دانش آموزان این مرز و بوم و دانشجویان پیرو خط امام در حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: 13 آبان در حقیقت روز تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت قهرمان ایران اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مسجد سلیمان، در ادامه سخنانش تصریح کرد: این روز حلقه اتصال حوادث و اتفاقات تاریخ ساز و بسیار مهمی است که بر برگ های زرین ایران اسلامی به عنوان سمبل مقاومت، چون خورشیدی عالمتاب می درخشد.

وی با اشاره به موفقیت های کشورمان در عرصه بین المللی، خاطرنشان کرد: جوانان ولایت مدار این مرز و بوم در سایه خود باوری و در پرتو آموزه های دینی، به رشد، بالندگی، پیشرفت و سازندگی رسیده اند و دشمن بداند ما با اقتدار از ولایت و انقلاب اسلامی تا ظهور یگانه منجی عالم بشریت دفاع خواهیم کرد./945/پ203/س


ارسال نظرات