۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۹۶۸۲
فرمانده سپاه عاشورا:

ولایتمداری ملت ایران رمز خنثی‌سازی توطئه‌های بدخواهان نظام است

خبرگزاری رسا ـ سردار پورجمشیدیان با بیان این‌که عده‌ای می‌خواستند روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به روز آشتی با استکبار تبدیل کنند، گفت: اما ملت ایران با تبعیت از رهبری توطئه‌های عوامل استکبار را در نطفه خفه کرد.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی اکبرپور جمشیدیان امروز در همایش ده هزار نفری دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اهر اظهار داشت: ‌عده‌ای مرعوب غرب در سال‌های گذشته در روز مبارزه با استکبار جهانی با طرح شعارهای انحرافی سعی در ترویج فرهنگ غربی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را داشته‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: ملت ایران در طول عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و همه ساله حضور حماسی مردم توطئه‌های استکبار جهانی را نقش برآب کرده است.

پورجمشیدیان‌ عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در صحنه‌های بین‌المللی و داخل مدیون خون شهدای دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان غیرتمند ایران اسلامی دانست.

وی افزود: مردم ولایتمدار ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سیزده آبان در اقصی نقاط میهن اسلامی نشان دادند با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حافظ ارزش‌های والای اسلامی و شهدای گرانقدر و دستاوردهای مقدس آنها هستند.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: همچنان که شهدا با ایثار جان خود و تبعیت از ولایت این انقلاب را حفظ کردند ما نیز وظیفه داریم به عنوان سربازان ولایت امانتی که شهدا به ما تقدیم کرده‌اند، حفظ کنیم.

وی عنوان داشت: عده‌ای می‌خواستند روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به روز آشتی با استکبار تبدیل کنند اما ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب با حضور میلیونی خود توطئه‌های عوامل استکبار را در نطفه خفه کردند./۹۳۵/د102/س
ارسال نظرات