۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۸۳۷
فرمانده سپاه شوشتر:

آینده انقلاب اسلامی در گرو مجاهدت علمی و معنوی جوانان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شوشتر گفت: آینده انقلاب در گرو پیشرفت مادی و معنوی انقلاب است و پیشرفت انقلاب منوط به تلاش نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.
جلسه قرآن با نوجوانان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالهادی حسین‌زاده، فرمانده سپاه شوشتر، روز گذشته در یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان، اظهار داشت: آینده انقلاب در گرو پیشرفت مادی و معنوی انقلاب است و پیشرفت انقلاب منوط به تلاش علمی و معنوی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه شوشتر در ادامه سخنان خود گفت: دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل جلوه‌هایی از رشادت را به نمایش گذاشتند؛ از این رو هیچ‌گاه دشمنان گزینه برخورد نظامی را با ایران بررسی هم نمی‌کنند؛ رشادت دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس فوق تصور دشمنان ایران بوده است و به این دلیل گزینه جنگ در برنامه‌های استکبار قرار ندارد.

حسین‌زاده افزود: دانش‌آموزان امروز میراث‌داران دانش‌آموزان سال 57 هستند و اگر امروز با استقلال کامل در حوزه علوم و فناوری‌های مدرن روز سروکار داریم، به سبب تلاش دانش‌آموزانی است که در سال 57 و بعد از آن با نثار خون خود زمینه استقلال ایران را فرهم آوردند؛ امروز جوانان و دانشمندان جوان ما توانسته‌اند شرایطی را فراهم کنند که ایران در سطح جهانی به عنوان یک قدرت مطرح شود.

وی با اشاره به این‌که رهبر فرزانه انقلاب بارها از علم‌اندوزی، تهذیب اخلاقی و ورزش سخن گفتند، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید این سه رکن را همواره مد نظر قرار دهند تا بتوانند با تمسک به این مطلوب‌ها راه تعالی و رشد را طی کنند؛ در حال حاضر ایران در بسیاری از رشته‌ها همچون علوم پزشکی، علوم پایه، رشته‌های مهندسی و فنی، تکنولوژی‌های هسته‌ای و هوا و فضا در منطقه خاورمیانه و حتی در جهان سرآمد است و تمامی این موفقیت‌ها مرهون تلاش جوانان ایران اسلامی است.

این مقام مسؤول تأکید کرد: عظمت ملت ایران و رهبری شایسته امام راحل تمام ادعای غرب را نقش برآب کرد و سبب شد که ملت ایران بار دیگر در اوج عزت و عظمت قرار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر، با بیان این که 13 آبان سر منشا‌ بسیاری از تحولات بود، بیان داشت: بعد از گذشت از این حادثه تاریخی و فتح لانه جاسوسی، آمریکا و همدستان او جرات نگاه چپ به ملت ایران را ندارند چرا که ذات خبیث آنها مشهود و معلوم شد.

حسین زاده برخی تحریکات سال‌های اخیر نظام استکباری را ناشی از همین شکست سهمگین عنوان کرد و افزود: مردم ایران با‌ شکست هیمنه نظام آمریکا در سیستم جدید دنیا نظام جدیدی را تعریف کردند تا با شکسته شدن دو قدرت شرق و غرب انقلاب اسلامی با الگوی بی‌مثال خود در دنیا میدان‌داری کنند./945/پ202/س
ارسال نظرات