۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۹۹۶۶
آیت الله شبستری:

حفظ نظام نیازمند بصیرت روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه حفظ نظام نیازمند بصیرت روحانیت است، اظهار داشت: روحانیت بایستی با دشمن شناسی و مطالعات به روز پاسخگوی شبهات موجود در خصوص ولایت فقیه باشد.
مجتهد شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در همایش روحانیان عقیدتی سیاسی شمال غرب ناجا در تبریز اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف سنگین و در عین حال حساسی را در حوزه خدمتگزاری به مردم به عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: روحانیان عقیدتی سیاسی ناجا بایستی نسبت به تغذیه فکری و عقیدتی پرنسل نیروی انتظامی بیش از گذشته فعال باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اراده منبعث از ایمان و تقویت بصیرت است، گفت: اگر روحیه تبلیغی و تقویت باورهای دینی در میان روحانیان عقیدتی سیاسی ناجا نباشد، هیچ کاری با نتیجه مطلوب همراه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان با قاچاق مواد مخدر، مشروبات الکی و ترویج بی بند و باری درصدد بی اراده کردن جوانان ایرانی هستند، تصریح کرد: بی بصیرتی مهمترین عامل وقوع حوادث فتنه در سال گذشته بود؛ از این رو رهبر فرزانه انقلاب تاکید فراوانی بر کسب بصیرت از سوی روحانیت و اقشار تاثیرگذار جامعه دارند.

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه حفظ نظام نیازمند بصیرت روحانیت است، اظهار داشت: روحانیت بایستی با دشمن شناسی و مطالعات به روز پاسخگوی شبهات موجود در خصوص ولایت فقیه باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امنیت اخلاقی مطالبه اصلی مردم از نیروی انتظامی و متولیان امور فرهنگی جامعه است، گفت: باید در کنار کار فرهنگی، با هنجارشکنان اجتماعی برخورد قاطع شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم خاطر نشان کرد: سفر رهبری سرفصل دیگری در حیات انقلاب اسلامی بود و توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.

گفتنی است، همایش روحانیان عقیدتی سیاسی شمال غرب ناجا امروز با حضور جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در سالن جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات