۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۰۵۸۰
رهبر شیعیان بحرین:

اظهارات اسلام دوستی اوباما دروغی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین اظهارات اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دوستی با اسلام و مسلمانان را دروغ خواند و این کشور را مخالف پیشرفت جهان اسلام توصیف کرد.
شيخ عيسي قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین طی سخنانی که در جمع کثیری از شعیان شهر قفول در مسجد امام صادق (ع) ایراد نمود از سوء استفاده ها از نام دین به شدت انتقاد کرد و گفت: جهل به دین سبب شده است تا برخی به بهانه های مختلف به کشتار و خونریزی مردم بیگناه و جاری ساختن دریایی از خون بپردازند و به تخریب مساجد و کلیساها و اماکن مقدس روی آورند و به شنیع ترین جنایتها اقدام کنند و همه این موارد را با نام دین انجام می دهند.

وی افزود: این جنایتها که توسط مسلمانان و با نام اسلام انجام می گیرد سبب مخدوش شدن نام دین در میان جوانان و جهانیان شده است و دشمنان فراوانی را برای امت پدید آورده و مردم سراسر جهان از نعمت اسلام و تبلیغ اسلامی که آنان را از گمراهی به نور هدایت می کند محروم شده اند.

آیت الله عیسی قاسم تاکید کرد: اسلام ناب همه این جنایتها و اقدامات را محکوم می سازد و با این جنایتها که بزرگترین ظلم به دین است به شدت مخالف است.

رهبر شیعیان بحرین سخنان اوباما در اندونزی را دروغ خواند و تصریح کرد: اوباما در اندونزی اعلام کرد که با اسلام و امت اسلامی دشمنی ندارد ولی این سخنان دروغی بیش نیست و اگر وی در این سخنان صداقت داشت از اسرائیل که بزگترین دشمن امت است و ظلمهای فراوانی را علیه مسلمانان مرتکب می شوند حمایت نمی کرد و در صدد ریشه کن کردن مقامت اسلامی علیه این رژیم نبود.

وی اظهار داشت: آمریکا با هر کشور یا حزب اسلامی که خواستار استقلال و پیشرفت است دشمنی می کند و در برابر فرهنگ اسلامی به شدت ایستادگی می نماید ولی خود را حامی و دوست مسلمانان می داند.

شیخ عیسی قاسم آمریکا را به احترام دیگران دعوت کرد و گفت: آمریکا به هیچ وجه دوست اسلام و مسلمانان نیست و اگر می خواهد دوستی خود را ثابت کند باید به دیگران احترام بگذارد و از فشارها علیه جهان اسلام بکاهد و باید بداند که آینده اسلام و امت به دستان خودشان رقم خواهد خورد و وعده الهی به زودی محقق می شود./980/



ارسال نظرات