۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۹۱۵۱۱

خطیب جمعه ناصریه خواستار از بین رفتن فاصله طبقاتی در جامعه شد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه ناصریه عراق از دولت جدید خواست تا فاصله طبقاتی در این کشور را از بین ببرد.
ناصري
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد مهدی ناصری خطیب جمعه ناصریه عراق در خطبه های نماز جمعه این شهر که ظهر روز گذشته در مسجد شیخ عباس کبیر برگزار شد دولت جدید را به از بین بردن فاصله طبقاتی دعوت کرد و گفت: حقوق هایی که در جامعه به مسوولان، کارمندان و کارگران تعلق می گیرد از عدالت به دور است و از دولت جدید می خواهم تا نحوه اختصاص حقوقها را خصوصا حقوق بازنشستگی فقرا و محرومان را دوباره بررسی کند تا این فاصله طبقاتی بسیار زیاد از جامعه زایل شود.

وی با اشاره به توصیه های امیر المومنین علی(ع) به مالک اشتر افزود: نوری المالکی نخست وزیر عراق باید این توصیه ها را به خوبی بخواند تا در تشکیل دولت جدید موفق باشد و با خطاهای دولت گذشته مواجه نشود.

حجت الاسلام ناصری خواستار صداقت مسوولان با مردم شد و تصریح کرد: مسولان باید مسوولیت پذیر بوده و با مردم صداقت داشته باشند تا از حمایت ملت بهره مند شوند و در غیر این صورت اعتماد مردم از آنان سلب خواهد شد.

خطیب جمعه ناصریه از عدم احترام به شهروندان انتقاد کرد و اظهار داشت: استفاده از طبل و بلندگو در مراسم عروسی که با پخش ترانه همراه است، بی احترامی به شهروندان به شمار می آید و همگان وظیفه دارند تا به آداب و اخلاق اجتماعی پایبند باشند و پلیس نیز موظف با برخورد با این افراد است./980/ج
ارسال نظرات