- آسیب شناسی عرصه تبلیغ

- آسیب شناسی عرصه تبلیغ
تداخل کاری، حرکت‌های موازی و تکرار بی‌جهت؛ سه آفت مهم در عرصه تبلیغ

تداخل کاری، حرکت‌های موازی و تکرار بی‌جهت؛ سه آفت مهم در عرصه تبلیغ

آیت الله فقیهی ضمن آسیب شناسی مشکلات تبلیغ، ناهماهنگی نهادهای فرهنگی و تبلیغی، کارهای موازی و تکراری را از آفت‌های این عرصه برشمرد.
شبکه سازی مجموعه‌های تبلیغی لازمه حرکت رو به جلو

شبکه سازی مجموعه‌های تبلیغی لازمه حرکت رو به جلو

حجت الاسلام وافی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب نسبت به شبکه سازی میان مجموعه‌های تبلیغی، گفت: اگر این کار شکل نگیرد، نمی‌توانیم به سمت جلو حرکت کنیم.
برنامه ریزی کلان؛ حلقه مفقوده کار تبلیغی

برنامه ریزی کلان؛ حلقه مفقوده کار تبلیغی

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: قطعا اگر با یک حرکت صحیح، کار تبلیغ در کشور را دنبال کنیم، یعنی همه مبلغان با برنامه ریزی کلان در امر تبلیغ وارد شوند خلأها بر طرف خواهد شد.
سیاست‌های کلی تبلیغ بر اساس ارزش‌های اسلام و انقلاب تبیین شود

سیاست‌های کلی تبلیغ بر اساس ارزش‌های اسلام و انقلاب تبیین شود

حجت الاسلام احتشام بهترین راهکار در بخش نرم افزاری را تبیین و تفسیر سیاست‌های کلی تبلیغ از منظر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست.
بی‌توجهی دفتر تبلیغات به مبلغان

بی‌توجهی دفتر تبلیغات به مبلغان

حجت الاسلام بیرامی با بیان این‌که در برخی موارد مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی مورد بی‌توجهی قرار گرفته اند، گفت: اگر تبلیغ نباشد مسائل علمی هم معطل می‌مانند.
مسؤولان نهادهای تبلیغی باید سختی‌های تبلیغ را چشیده باشند

مسؤولان نهادهای تبلیغی باید سختی‌های تبلیغ را چشیده باشند

حجت اسلام غروی گفت: کسی باید مجموعه تبلیغی را اداره کند که سختی‌ها و دردها در زمینه تبلیغ را چشیده و محرومیت‌ها و هجرت‌ها را دیده باشد.
وضعیت نگران کننده تبلیغ در دفتر تبلیغات با وجود بودجه‌های مناسب

وضعیت نگران کننده تبلیغ در دفتر تبلیغات با وجود بودجه‌های مناسب

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با ضروری دانستن ایجاد دانشگاه تبلیغ از سوی دفتر تبلیغات، از این‌که مهم‌ترین نهاد تبلیغی در حوزه به این موضوع مهم به عنوان امری در حاشیه نگاه می‌کند انتقاد کرد.
کارکرد نهادهای تبلیغی شفاف شود

کارکرد نهادهای تبلیغی شفاف شود

حجت الاسلام قربانی باید کارکرد نهادها یا سازمان‌های تبلیغی شفاف شود به عنوان مثال باید معین شود وظیفه دفتر تبلیغات فقط تبلیغات است اما چنین موردی مشاهده نمی‌شود.
سبک ارتباط گیری مبلغان با مردم باید تغییر کند

سبک ارتباط گیری مبلغان با مردم باید تغییر کند

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد معتقد است که در زمینه ارتباط برقرار کردن مبلغان با مردم اشکالاتی وجود دارد و رفع این مشکل نیازمند کار کارشناسی است.
دفتر تبلیغات در دوران کرونا چه خدمتی به مبلغان ارائه کرد؟!

دفتر تبلیغات در دوران کرونا چه خدمتی به مبلغان ارائه کرد؟!

حجت الاسلام سعیدی با بیان این‌که تمامی نهادها در ایام شیوع کرونا آسیب‌های رسیده به نیروهای خود را تأمین کردند، گفت: متأسفانه دفتر تبلیغات در این زمینه برای مبلغان کاری انجام نداده است.
۱۲۳