۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۰۱۲۰۴
امام جمعه کرمان:

حل مشکلات اقتصادی اولویت مسؤولان باشد

حل مشکلات اقتصادی اولویت مسؤولان باشد
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به وضعیت اقتصادی در کشور، گفت: مسؤولان با برنامه ریزی و نگاه به داخل سعی کنند، مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: انسان‌ها نباید در زندگی دنیوی خدا را فراموش کنند، زیرا انسانی که خدا را فراموش کند، به گمراهی می‌رود.
 
وی افزود: اعتقاد به قیامت و روز معاد سبب می‌شود که انسان همیشه خدا را در قلب خود داشته باشد و از گناه دوری کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که اسلام بهترین دین در ادیان شناخته شده است، بیان داشت: یکی از علت‌هایی که گناه در کشور زیاد شده، فراموش کردن خدا و روز معاد است.
 
وی ابراز کرد: انسانی که عقیده داشته باشد که هیچ کسی غیر از خدا توان انجام مشکلات را ندارد به غیر خدا پناه نمی‌برد و کار‌های خود را با توکل بر خدا انجام می‌دهد.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که یتیم در دنیا کسی بوده که اعتقاد به معاد ندارد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین تکیه گاه مادی و معنوی در دنیا، خدا بوده و کسی که از خدا دوری کند و او را فراموش کند، یتیم نامیده می‌شود.
 
وی بیان کرد: انفجار بمب در نماز جمعه در سال ۶۳ و رحلت همسر امام و بمباران شیمیایی عراق به مردم کشور از مناسبت‌های هفته بعد بوده که باید این مناسبت‌ها را نام برد و از آن‌ها درس بگیریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که ولادت امام جواد (ع) و امام علی (ع) به عنوان روز پدر از دیگر مناسبت‌ها در هفته بعدی بوده، خاطرنشان کرد: اعتکاف در دین خدا از مهم‌ترین دستاورد‌های اسلام بوده که جوانان سعی کنند با حضور خود در اعتکاف خود را بشناسند.
 
وی گفت: سال جدید سال تحول در طبیعت و سنت ایرانی بوده که مردم با رفتن به خانه‌های بزرگ تر‌ها و مهمانی گرفتن این روز‌ها را جشن می‌گیرند.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که نشان افتخار به سرباز اسلام سلیمانی از سوی رهبری یکی دیگر از افتخارات شهر کرمان محسوب می‌شود، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی، سرباز اسلام و رزمند با اخلاص کشور ایران شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به ریاست آیت الله رئیسی در منصب ریاست قضاء، ابراز کرد: حل مشکلات اقتصادی و اجرای عدالت از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی است.
 
وی در پایان توجه به این که حل مشکلات اقتصادی اولویت مسؤولان در کشور باشد، بیان داشت: مسؤولان با برنامه ریزی و نگاه به داخل سعی کنند، مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات