۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۰۱۲۰۵
امام جمعه بیرجند:

اختلاس‌گران مایه ننگ جامعه اسلامی هستند

اختلاس‌گران مایه ننگ جامعه اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سیستم لیبرالی به دنبال برده‌داری است و تفکر لیبرالی نیز یک تفکر مادی و پولی است که در این تفکر لیبرالی حق و ناحق مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند اظهار داشت: استکبار جهانی بیش از 70 سال فلسطین را اشغال کرده و بدون هیچ دلیلی و بر خلاف قوانین بین المللی به یمن حمله کرده است.

وی گفت: استکبار جهانی می‌خواهد کدخدای دنیا باشد و همه نیز نوکر آن‌ها باشند؛ قتل و عام تنها منحصر به مردم یمن نیست آن‌ها بسیاری از مردم مظلوم دنیا را می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: سیستم لیبرالی به دنبال برده‌داری است که تفکر لیبرالی نیز یک تفکر مادی و پولی است و در این تفکر لیبرالی حق و ناحق مشخص نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انسان نمی‌تواند در مقابل استکبار و این تفکر بی تفاوت باشد، تصریح کرد: کسانی که در داخل خیانت می‌کنند ابله هستند.

وی ادامه داد: دزدان، اختلاس‌گران و کسانی که با قیمت سکه و ارز به مردم خیانت می‌کنند این افراد تمام مردم را شامل نمی‌شود بلکه عده کمی هستند که مایه ننگ جامعه اسلامی می‌باشند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در چهارشنبه سوری با نادانی و استفاده از مواد محترقه سبب آزار و اذیت مردم می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: متاسفانه آمار تصادفات جاده‌ای در کشور بالا است و این آمارها نگران کننده و رعایت قوانین و مقررات و حفظ جان خود و دیگران ضروری است./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات