۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۰۲۳۵۶
سردار کوثری در گفت وگو با رسا:

اقدامات اخیر آمریکا ناشی از ضعف است|تروریستهای آمریکایی در امان نخواهند بود

اقدامات اخیر آمریکا ناشی از ضعف است|تروریستهای آمریکایی در امان نخواهند بود
سردار کوثری اقدامات آمریکا علیه انقلاب را ناشی از عصبانیت آمریکایی ها از شکست های متعدد دانست و گفت: آمریکایی ها دیگر در منطقه در امن و امان نخواهند بود.

سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان های تروریستی آمریکا نشانگر عصبانیت، ضعف و عجز سردمداران این کشور جنایتکار است، گفت: خباثت و شکست های پی در پی آمریکا از سپاه پاسداران چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کنونی سبب شده است تا دست به این اقدامات نابخردانه بزند.

وی اقدام آمریکا مبنی بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران را خلاف قوانین بین المللی دانست و اظهار داشت: نمی توان یک نهاد نظامی که 40 سال سابقه داشته و بودجه خود را از مصوبه مجلس و از طریق دولت جمهوری اسلامی اخذ می کند را تروریست خواند.

سردار کوثری تأکید کرد: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران نشانگر عصبانیت آن ها است و ما نیز به آن ها می گوییم «عصبانی باشید و از این عصبانیت خود بمیرید».

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با تأکید بر اینکه امروز دشمن از هرگونه اقدامی عاجز شده است، ابراز کرد: دشمن از آن جهت که نمی تواند برای آرام کردن عصبانیت خود اقدامی انجام دهد، دست به اینگونه حرکات مذبوحانه و نابخردانه می زند.

وی با بیان اینکه تردیدی نداریم که با اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه مقابله به مثل خواهد شد، تصریح کرد: نیروهای آمریکایی در منطقه نیز تروریست شناخته شده اند و اگر کوچکترین اقدامی علیه سپاه انجام دهند، قطعاً خسارت های فراوانی خواهند دید.

سردار کوثری در پایان ضمن هشدار دادن به نیروهای آمریکایی در منطقه گفت: بدون شک آمریکایی ها دیگر در منطقه در امن و امان نخواهند بود./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات