۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۱۶۷۴۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جوانان جهادگر و انقلابی با خدمت خالصانه به مردم، کشور را متحول کنند

جوانان جهادگر و انقلابی با خدمت خالصانه به مردم، کشور را متحول کنند
قالیباف با تاکید بر اینکه جوانان اقتصاد کشور را متحول کنند، گفت: جوانان جهادی با زیست مومنانه و عمل انقلابی بدون طبقه بندی تنها به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران بسیجی و مردمی که در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: جوانان انقلابی در گام دوم انقلاب با توجه به تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب و دریافت آن باید مستقیما وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و جهادگران نباید اجازه دهند فرامین و تدابیر رهبری در گام دوم انقلاب لحظه ای متوقف و یا برزمین باقی بماند، ادامه داد: هنگام ورود با مشاهده خیل عظیم جهادگران خاطره دوران دفاع مقدس برایم زنده شد.

قالیباف بیان داشت: زمانی که رژیم بعثی عراق به سردمداری آمریکای جنایتکار به کشور ایران حمله کرد جوانان جهادگری که در اقصی نقاط کشور به امر سازندگی مشغول بودند با شور و نشاط جهادی در جبهه های نبرد آماده شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در آن هنگام کار جهادی جوانان انقلاب از روستاها و شهرها به مناطق جنگی و خط مقدم جبهه ها انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب پرچم و ماموریت فعالیت های جهادی را به دست جوانان داده است، ابراز کرد: مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند بنابراین جوانان در گام دوم انقلاب نباید منتظر تعارفات و واگذاری کارها و جایگاه ها باشند.

قالیباف با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از نظر صنعت و اقتدار نظامی جزء چند کشور برتر جهان محسوب می شود، ابراز کرد: با وجود این جایگاه چرا کشور ایران در عرصه اقتصادی با این همه مشکلات روبرو است؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: جوانان در گام دوم انقلاب باید در راستای پیشرفت و تحول اقتصادی کشور گام بردارند و بدون وابستگی به بروکراسی های اداری پیش بروند.

وی زیست مومنانه را مهمترین عامل موفقیت جوانان انقلابی و جهادی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: فضای جبهه سراسر زیست مومنانه و عمل انقلابی بود همین امر باعث شد ایران اجازه ندهد دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: جوانان جهادی با زیست مومنانه و عمل انقلابی بدون طبقه بندی تنها به مردم خدمت کنند و این خدمت باید خالصانه باشد./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات