۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۶۱۸۳۶۹
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

دولت با پرهیز از حواشی بر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی تمرکز کند

دولت با پرهیز از حواشی بر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی تمرکز کند
نماینده مجلس با بیان اینکه دولت بایدبا پرهیز از حواشی بر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی تمرکز کند، نسبت به نفوذ سازمان یافته دشمن در مقوله فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی هشدار داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت توجه دولتمردان به مسائل اقتصادی تأکید کرد و گفت: دولت باید در دو سال باقیمانده خود به مسأله اقتصاد به صورت عام که شامل معیشت، درآمد، جلوگیری از جعل نقدینگی و خلق پول و جهت دهی امر نقدینگی به سوی تولید می شود، توجه ویژه داشته باشد.

وی به ارزیابی عملکرد دولت پرداخت و با انتقاد از حاشیه پردازی های دولت اظهار داشت: برداشت ما از عملکرد دولت فعلی آن است که دست به حاشیه سازی می زند تا از پاسخگویی نسبت به آنچه که وظیفه اصلی اش محسوب می شود، فرار کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت باید به شدت از حواشی اجتناب کرده و بر روی وظایف اصلی خود به صورت جدی تمرکز کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح واره دشمن برای تحمیل فشار علیه ملت ایران به انتها رسیده است، به شکست های پی در پی آمریکا و ایادی آن در منطقه اشاره کرد و ضمن تأکید بر لزوم قاطعیت مسؤولان در برابر دشمن، عنوان کرد: به عنوان مثال دشمن در زمینه تحریم ها و فشار اقتصادی همه توان خود را به کار گرفت، اما به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکرد، بنابراین اگر قوای سه گانه، هرکدام به صورت درست، جهادی و انقلابی به وظایف خود عمل کنند بسیاری از مشکلات جامعه حل شده و اعتماد مردم به دستگاه های مختلف تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر مسؤولان در انجام وظایف خود نشاط داشته و به صورت انقلابی عمل کنند، اسباب رضایت مردم از حاکمیت فراهم خواهد شد، بیان کرد: تنبلی ها، سستی ها، ناکارآمدی ها و در برخی موارد نفوذی ها اسباب نارضایتی عمومی را در کشور فراهم آورده است و مسؤولان باید به این امر توجه داشته باشند.

حاجی دلیگانی در ادامه نهاد خانواده را نقطه قوت حکومت اسلامی دانست و ضمن هشدار نسبت به نفوذ سازمان یافته دشمن در مقوله فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی تأکید کرد: امروز دشمن با استفاده از حربه های گوناگون نهاد مقدس خانواده را مورد هجمه های بسیار قرار می دهد؛ وجود وضعیت نابسامان اقتصادی یکی از حربه های دشمن برای هجمه به نظام خانواده به شمار می رود و متأسفانه این مقوله امروز به پوششی برای ترویج ولنگاری فرهنگی تبدیل شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید با ساماندهی وضعیت معیشت مردم بهانه را از دشمن برای تهاجم به نهاد مقدس خانواده سلب کند، یادآور شد: دولت باید ضمن تقویت نظام اقتصادی کشور، مسأله فرهنگ را مورد توجه قرار داده و شرایط را برای تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فراهم سازد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات