۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۴۳۷۶
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

پایبندی به مسیر انقلابی و مقاومت دشمن را از میدان خارج می کند

پایبندی به مسیر انقلابی و مقاومت دشمن را از میدان خارج می کند
نماینده خبرگان رهبری با بیان این که تنها راه علاج مشکلات پایبندی به مسیر انقلابی است، گفت: پایبندی به مسیر انقلابی و مقاومت دشمن را از میدان خارج می کند.

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار رهبر انقلاب مبنی بر تلاش دشمن برای دست کشیدن ملت و مسؤولان از مسیر انقلابی گفت: 40 سال تجربه انقلاب اسلامی نشان می دهد که در مقاطع مختلف و شرایط گوناگون، هرگاه دشمن خواسته بر ما سخت بگیرد و به ما آسیب جدی بزند با روحیه مقاومت، انقلابی و جهادی در برابر آن ها ایستادگی و شر دشمن را دفع کردیم.

وی افزود: در حال حاضر هم تنها راه حل مشکلات و علاج مسائل کشور پایبندی به انقلابی گری و آرمان ها و اهداف انقلاب است، کسانی که انقلاب را ایجاد کرده اند و پذیرفته اند باید در طول مسیر هم انقلابی عمل کنند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که اگر از انقلابی عمل کردن منصرف یا سست شده و یا این که تردید کنیم دچار آسیب های جدی خواهیم شد، اظهار داشت: برای این که از آسیب های دشمنان به صورت قطعی نجات پیدا کنیم باید با روحیه انقلابی، ایستادگی و مقاومت عمل کنیم و در برابر دشمنان محکم بایستیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن حصر اقتصادی را به نهایت رسانده و جایی برای ادامه تحریم باقی نگذاشته، قطعا ایستادگی و مقاومت چاره ساز است، اگر از روحیه انقلابی و مقاومت تنزل پیدا کنیم و دشمن بر ما غالب شود یقینا ضربه شدیدتر و مهلک تر از گذشته خواهیم خورد.

آیت الله عالمی با تأکید بر این که با روحیه مقاومت و انقلابی باید قاطعانه در برابر دشمن بایستیم، ابراز داشت: با این روحیه می توانیم دشمن را از میدان خارج کنیم، اگر ایستادگی کنیم قطعا دشمن عقب نشینی خواهد کرد همانگونه که در طول تاریخ انقلاب این تجربه را داشته ایم.

وی با تأکید بر بهره گیری از الگوی دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز عنوان کرد: ملت در دفاع مقدس با همین روحیه انقلابی و مقاومت در برابر دشمنی ایستاد که همه دنیا از آن طرفداری و حمایت می کردند، ایران در دفاع مقدس تنها بود اما با توکل بر خدا و روحیه مجاهدت، ایستادگی و انقلابی توانست بر دنیا پیروز شود.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
چهره ایشان مختصر شباهتی به مرحوم مهدوی کنی دارد
1
0