۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۲۶۴۲۰

خبر خوش مرکز خدمات برای اساتید| پروژه مسکونی 15 خرداد در مراحل پایانی است

خبر خوش مرکز خدمات برای اساتید| پروژه مسکونی 15 خرداد در مراحل پایانی است
معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه مسکونی 15 خرداد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رییس مرکز خدمات و حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی عضو هیأت مدیره این مرکز با حضور در پروژه مسکونی 15 خرداد قم از این پروژه در حال ساخت بازدید کردند.

معاون مسکن مرکز خدمات در گفتگو با روابط عمومی مرکز با اشاره به مراحل پایانی آماده سازی پروژه گفت: آب و برق پروژه کاملاً وصل شده و قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه تأییدیه‌های 6 بلوک در رابطه با نصب کنتورهای گاز اخذ شده و 2 بلوک در حال اخذ تأییدیه نهایی است، گفت: بلافاصله بعد از تکمیل تأییدیه‌ها، مراحل تایید نهایی نظام مهندسی انجام و نصب کنتورها عملیاتی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی ادامه داد: بیش از 95 درصد از محوطه سازی به اتمام رسیده است و تا هفته آینده به صورت کامل اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: شرح و رفع نقص کلیه آسانسورها انجام شده و آماده بهره‌برداری است ولی منتظر تاییدیه اداره استاندارد برای بهره‌برداری نهایی هستیم.

معاون مسکن مرکز خدمات گفت: تا قبل از تأییدیه اداره استاندارد، برای رفاه ساکنین پروژه و رفع نیازهای اولیه آنان، یک دستگاه آسانسور تحویل نماینده هر بلوک خواهد شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
لطفا اگر پروژه ای برای طلاب هم در دست ساخت است اطلاع رسانی فرمایید
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
این که خبر خوش نمیشه، مگه قرار بوده چند ساله پروژه رو تحویل طلاب و اساتید بدن.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
این پروژه در مسیر اجرا با مشکلات بسیاری مواجه شد و اساتید را سرگردان و دچار مشکلات شدید کرد. کاش معاونت مسکن حوزه قدری با برنامه ریزی بهتر و نظارت بیشتر بر پیمانکار و مجری کار را دنبال می کرد و اجازه تضییع حقوق متقاضیان را نمی داد.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
اگر مسؤولان مرکز خدمات خودشون رو جای طلبه ها و اساتید درگیر پروژه اساتید و ممتازین بگذارن، اونوقت می فهمن بنده های خدا چی کشیدن
3
0
ناشناس
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
بعید میدونم، از وضعیت طلاب بی خبر باشن، وقتی دوران قحطی بودجه است، چکار میتونن بکنن، کاری ازشون برنمیاد؛ به نظرم باید درک شون کرد.