۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۲۸۱۴۶

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دومین دوره تربیت مدرس

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دومین دوره تربیت مدرس
مدیر اداره امور اساتید از تمدید مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دومین دوره تربیت مدرس تا ۷ آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا مدیر اداره امور اساتید جامعه الزهرا(س) در گفتگویی، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دومین دوره تربیت مدرس در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دومین دوره تربیت مدرس تا روز پنجشنبه ۷ آذر تمدید شد.

مدیر اداره امور اساتید جامعه الزهرا(س) یادآور شد: طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولی نیا افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام حتما دفترچه راهنمای فراخوان ثبت نام دوره تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه ثبت‌نام کنند.

مدیر اداره امور اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان اظهار داشت: این دوره با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان جهت تدریس در موضوعات علمی مختلف، طراحی و اجرا شده است و تا جامعه الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز آموزشی خواهران از مدرسان توانمند خانم و آشنا به روش‌های نوین آموزشی بهره‌مند شوند.

جهت مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید./1330/ج

ارسال نظرات